2024/09/29

#95 GOŚCINNE WYSTĘPY// Papierowy Zaułek Luizy // Pudełko na czekoladki z okazji Dnia Nauczyciela

Witajcie Kochani!

Dziękuję za docenienie mojej pracy i przyznanie mi pierwszego miejsca w wyzwaniu na projekt z naturalnym elementem.

Mam na imię Luiza, scrapbooking stał się moją pasją całkiem nie dawno, bo w sierpniu zeszłego roku. Możecie znaleźć mnie na Fb i Instagramie jako Papierowy Zaułek Luizy.

Dzisiaj chciałabym Was zaprosić na mój gościnny tutorial z okazji Dnia Nauczyciela (pierwszy w życiu, więc proszę o wyrozumiałość). 
Z tej okazji postanowiłam ozdobić pudełko drewniane na czekoladki Merci.



Potrzebujemy:

1. Pudełko drewniane - ja kupiłam tutaj:

https://allegro.pl/oferta/pudelko-drewniane-na- czekoladki-merci-prezent-11626790830

2. Kolekcja Happy Time 30x30 cm - 3 arkusze

3. Kolekcja Happy Time 20 x 20 cm - 2 arkusze

4. Arkusz wycinanek Happy Time

5. Papier akwarelowy A4 - 1 arkusz

6. Tekturka z napisem "dziękujemy"

7. Maska, pasta strukturalna, gesso, farby akrylowe,

pędzel, radełko, tektura 1mm, taśma piankowa

dwustronna, klej do papieru, nagrzewnica.

8. Dodatkowo przydadzą się również: cekiny, kolorowe pompony, perełki w płynie, naklejki półperłki, kwiaty z bawełny, klej na gorąco

***

Jak wykonać? 

1. Pudełko pomalowałam jedną warstwą płynnego medium od 13arts. Głównie w celu wyrównania powierzchni i uzyskania lepszej przyczepności dla papieru scrapowego. Do tego celu nadaje się również transparentne gesso. Po pomalowaniu pudełko musi dobrze wyschnąć.


2. Przy wykonaniu tej pracy będę korzystała z kolekcji Happy Tome od Alchemy of Art, a dokładnie z bloczków 30x30 cm, 20x20 cm oraz arkuszu z wycinankami szkolnymi. Pudełko drewniane o wymiarach 21,9 x 18,1 cm kupiłam na allegro.


3. Teraz oklejam wnętrze pudełka. Wymiary ścianek wynoszą 19,9 x 16,1 cm więc docinam papier scrapowy na wymiar 19,5 x 15,7 cm. Skorzystałam tu z bloczku 20x20 cm - 2 arkusze.



4. Ścianki zewnętrze pudełka mają wymiar 21,9 x 18,1 cm więc docinam papier scrapowy na wymiar 21,5 x 17,7 cm. Do tego potrzebowałam 2 arkusze 30x30 cm.



5. Kiedy mam już oklejone wszystkie ścianki pudełka mogę zabrać się za jego ozdabianie. Na wieczko docinam papier akwarelowy biały na wymiar 19,5x15,7 cm oraz papier skrapowy 30x30 cm na wymiar 18,8 x 15,0 cm. Oba papiery przyklejam na dystansie 1 mm - u mnie za pomocą tektury o grubości 1 mm.



6. Ozdabiam papier scrapowy za pomocą maski i pasty strukturalnej zabarwionej farbą akrylową na biało. Do wysuszenia użyłam nagrzewnicy.


7. Po wyschnięciu masy mogę rozpocząć układanie kompozycji. Zaczynam od przyklejenia na dystansie dwóch pasków z papieru scrapowego, które wokół mają ramkę wykonaną radełkiem. Następnie układam kompozycję z wycinanek, przyklejam je na dystansie za pomocą taśmy dwustronnej 2 mm. Dodaję tekturkę z napisem “Dziękujemy” pomalowaną na żółto za pomocą markera. Doklejam w rogu kwiaty z bawełny.


8. Teraz czas na końcowe ozdabianie, użyłam tu kolorowych pomponików, różnych cekinów, perełek w płynie oraz naklejek z półperełkami.

9. Tak prezentuje się efekt końcowy. Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do stworzenia własnych prac. Udanego tworzenia :)

Pozdrawiam

Luiza - Papierowy Zaułek Luiza




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...