2023/08/23

Nowe projektantki w DIY

 Witajcie!  / Hello everyone! 

Z ogromną przyjemnością chciałabym Wam przedstawić i powitać w naszej ekipie projektantki, które właśnie dołączyły do naszego zespołu DIY. 

With great pleasure, I would like to introduce and welcome to our DIY team a designers who has just joined us. 


Od teraz wspólnie będziemy Was inspirować tutorialami i przeróżnymi projektami oraz ciekawostkami jakie dla Was przygotowaliśmy. 

From now on, we will be inspiring you together with tutorials, various projects, and interesting tidbits that we have prepared for you. 


Poznajcie Małgorzatę znaną jako "Rękodzieło MARGO

Meet Małgorzata, known as "Crafts by MARGO".

"Od dawna zajmuję się różnorakim rękodziełem, zawsze lubiłam coś tworzyć. Była fascynacja haftem krzyżykowym, gobelinowym czy matematycznym, robótkami na drutach, decoupage, makramą oraz pergamano. Jednakże najbardziej pochłania mnie praca z papierem i szydełkowanie. Jest to moja pasja, którą cały czas rozwijam. Ciągle się uczę i próbuję nowych technik gdyż nie lubię stać w miejscu. Jestem otwarta na nowości i doskonalenie swojego warsztatu pracy. Poza rękodziełem lubię ogród, książki i kocham jeździć na rolkach."

"I've been engaged in various crafts for a long time; I've always enjoyed creating something with my hands. I've been fascinated by cross-stitch, tapestry, and mathematical embroidery, knitting, decoupage, macramé, and parchment craft. However, what truly captivates me the most is working with paper and crocheting. It's my passion, one that I'm constantly developing. I'm always learning and experimenting with new techniques because I dislike staying still. I'm open to innovations and improving my craftsmanship. Besides crafting, I enjoy gardening, reading books, and I love roller skating."


***


oraz Adriannę z bloga "Adzik Tworzy"


Cześć, jestem Adrianna, możesz mówić mi Adzik! 😃

W wolnych chwilach zaszywam się przy maszynie do szycia i przerabiam stare lub nudne ubrania. Lubię też upcyklingowe projekty DIY, np. dekoracje albo organizery robione ze "śmieci". Nie lubię bezmyślnie wyrzucać przedmiotów, najpierw myślę, czy jestem w stanie dać im nowe życie. Stąd wzięło się moje zamiłowanie do różnych metamorfoz!

Kobietą jestem i nic, co błyszczące i kolorowe, nie jest mi obce. 😄 Dlatego lubię tworzyć dla siebie i bliskich biżuterię - głównie wyplatam sznurkowe bransoletki, tworzę coś z koralików albo improwizuję - wedle tego, co kreatywne szaleństwo mi podpowiada. A gdy mam ochotę na zmiany - sięgam po pędzle i maluję, lecz to głównie ubrania i torby stają się moimi "płótnami".

Od czasu do czasu szydełkuję (również biżuterię) albo dziergam. 

Nie chcę się ograniczać tylko do jednej dziedziny czy techniki, bo interesuje mnie wiele rzeczy. Rękodzieło samo w sobie także jest interesującym nurtem, a nigdy nie wiadomo, gdzie poniosą mnie fale i na jakie kreatywne prądy trafię. 😉

Mogę śmiało powiedzieć, że różnorodne projekty tworzę już od dziecka i ta pasja trwa przy mnie na dobre, i na złe. Na swoim blogu DIY Adzik-tworzy.pl już od 10 lat publikuję mnóstwo porad jak coś własnoręcznie stworzyć, uszyć, przerobić, naprawić. ♻️

Daj się zainspirować i stwórz coś z Adzikiem! 🐗


Hello, I'm Adrianna, you can call me Adzik! 😃

In my free time, I like to sit down at the sewing machine and transform old or boring clothes. I also enjoy DIY upcycling projects, like decorations or organizers made from "trash." I don't like to mindlessly throw things away; first, I think about whether I can give them a new life. That's where my love for various transformations comes from!

I'm a woman, and anything shiny and colorful is not foreign to me. 😄 That's why I enjoy creating jewelry for myself and my loved ones - mainly weaving cord bracelets, making things from beads, or improvising based on the creative whims that come to me. And when I feel like making changes, I reach for brushes and paint, but it's mainly clothes and bags that become my "canvases."

From time to time, I crochet (including jewelry) or knit.

I don't want to limit myself to just one field or technique because I'm interested in many things. Handicrafts in themselves are also an intriguing trend, and you never know where the waves will take me and what creative currents I'll encounter. 😉

I can confidently say that I've been creating diverse projects since I was a child, and this passion has stuck with me through thick and thin. On my DIY blog, DIY Adzik-tworzy.pl, I've been publishing a wealth of advice on how to create, sew, transform, and repair things by hand for 10 years now. ♻️

Let yourself be inspired and create something with Adzik! 🐗

***


Czekamy z niecierpliwością na Wasze projekty.
We are looking forward to your projects.

A tutaj możecie zobaczyć naszą całą aktualną ekipę DIY
And here you can see our entire current DIY team!


3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...