2023/09/07

BIŻUTERIA // JEWELRY : Kolczyki z kamieniami naturalnymi // Earrings with natural gemstones

POZIOM/ LEVEL: ŁATWY / EASY

Witajcie! // Hello, everyone!

Przychodzę dziś do Was z bardzo prościótkim tutorialem na kolczyki. 

Ostatnio przeglądając mój schowek trafiłam na takie gwiazdki, które zawieszałam zazwyczaj na choince, jednak tym razem postanowiłam zrobić z nich kolczyki. 

Są bardzo efektowne, a na ich wykonanie potrzebowałam 10min. 


Today, I come to you with a very simple tutorial for earrings.

Recently, while going through my stash, I stumbled upon these little stars that I usually hang on the Christmas tree. However, this time, I decided to turn them into earrings.

They are quite eye-catching, and it only took me 10 minutes to make them.


Co potrzebne: 

- 2x coś co można owinąć  - w moim przypadku są to gwiazdki, ale mogą to być kwadraty, prostokąty, koła,  owale... każdy kształt jaki sobie wymyślicie. Z drewnianych sklejek można teraz stworzyć każdy dowolny kształt.

- 2x bigle 

- kółeczka / 2x duże 0,5mm i 2x małe 0,2mm

- sieczka kamieni naturalnych (ja użyłam kamieni słonecznych - (skaleń awenturynowy)

- drucik biżuteryjny ( ja użyła 0,4mm )

- opcjonalnie - cążki okrągłe i do odcięcia drucika


What you'll need:

- 2x objects to wrap around - in my case, they are stars, but they can be squares, rectangles, circles, ovals... any shape you can imagine. You can now create any shape from wooden blanks.

- 2x earring hooks

- Jump rings / 2x large 0.5mm and 2x small 0.2mm

- Natural stone chips (I used sunstone - aventurine scales)

- Jewelry wire (I used 0.4mm)

- Optionally - round nose pliers and wire cutters.

 


Zaczynamy od nawleczenia na drucik sieczki kamieni.

We begin by threading the natural stone chips onto the wire.


A następnie owijamy drucikiem naszą gwiazdkę.

Next, we wrap our star shape with the wire.


Kolejno zakładamy kółeczka. Najpierw duże a potem mniejsze d którego mocujemy bigla i tutaj z pomocą przychodzą cążki którymi można przytrzymać kółeczka.

Then, we add the jump rings. First, the larger ones, and then the smaller ones, onto which we attach the earring hook. Round nose pliers can come in handy here to hold the jump rings in place.



Na końcu trzeba zabezpieczyć drucik który został, najlepiej owinąć go między inne druciki i schować tak żeby nie wystawał i w razie czego nie zachaczał o włosy bądź ubrania. 

I kolczyki gotowe! 

Prościzna prawda? 

Finally, you need to secure the remaining wire. It's best to wrap it between other wires and tuck it away so that it doesn't stick out and won't catch on hair or clothing.

And there you have it – your earrings are ready!

Pretty simple, right?




Mam nadzieję że mój super prosty kursik Wam się podobał. 

Najfajniejsze jest to, że można użyć każdego rodzaju kamyków czy koralików które ozdobią wasze kolczyki.

I hope you enjoyed my super simple tutorial. 

The coolest thing is that you can use any kind of stones or beads to decorate your earrings.


Dziękuje za tą chwilę i życzę udanych projektów! 

2 comments:

  1. Genialne i proste! :D Z racji niemożności noszenia kolczyków przyszło mi do głowy inne zastosowanie takiej oplecionej gwiazdy - świetnie wyglądałaby również jako element dłuższego naszyjnika... No i się rozmarzyłam o gwiazdce z nieba, w wolnej chwili przetestuję instrukcje. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...