2024/06/16

#91 GOŚCINNE WYSTĘPY // IDEATIO - Iwona Trocha // Kartka z shakerem dla mężczyzny

Pokażę Wam dziś, jak stworzyć samemu prosty shaker 
i kartkę dla właściciela firmy remontowo-budowlanej, 
albo poprostu kartkę w męskim stylu.


Zaczynam od stworzenia bazy kwadratowej. 

Papier A4 biguję na 14,5 cm. Zaginam i docinam z 2 stron na gilotynie.





Przycinam 4 sztuki papierów do oklejenia bazy na 14 cm i przyklejam Magikiem.


Teraz przygotowuję shakera. Wybrane przeze mnie tło jest ciemne (12,6 cm) , więc umieszczę je dodatkowo na białej kartce (13 cm). Do wycięcia ramki (12,3 cm) polecam użyć trymera. Tnie się ekspresowo.




Tło shakera podklejam beermatą 1mm i mocuję do przodu kartki.

 


Docinam kilka 9 mm pasków z tektury 1,5 mm. Polecam użyć metalową linijkę i nożyk do tapet.



Przyklejam je formując kwadrat. Dla pewności przykładam ramkę, żeby sprawdzić czy zakryje tekturowe paski.


Przyklejam 2 warstwę pasków. Dla dodania estetyki maluję z zewnątrz beermatę.



Wrzucam 3 rodzaje mikrokulek. Docinam folię na wymiar 11,3. Psikam ją płynem elektrostatycznym (ja swój mam z Rossmana), wycieram ręcznikiem kuchennym i przyklejam na Magika. Dobrze dociskam i przyklejam wcześniej wyciętą ramkę.



Przygotowuję różne grafiki i tworzę z nich nieskomplikowaną kompozycję. Jednak chciałam zwrócić uwagę na pewne elementy.



Górną rurę zagięłam z boku i przykleiłam do tła shakera, a przy „wylocie” umieściłam na gel medium mikrokulki, te które są też w shakerze.



Miernik zielony przecięłam i przykleiłam z dwóch stron, dzięki temu wydłużyłam go i wypełniłam dół kompozycji.





Dziękuje za możliwość Gościnnego Występu 

i zapraszam do tworzenia kartek w męskim stylu ;) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...