2024/10/10

PAPIEROWO: kartka w kształcie trumny

 Dzień dobry! Mam nadzieję, że nie macie jeszcze dosyć mnie i mojego zamiłowania do Halloween, na pocieszenie dodam, że miesiąc wreszcie się skończy i będę po cichu tęsknić za mrocznymi klimatami, a do Was wrócę z nowymi tematami! Ale póki co... 


Zanim jednak przejdziemy do nowego tutorialu, sprawdźmy kto wygrał w tematyce kartki z elementem pop-up... 

Gratulujemy Moony_Wroclove i zapraszamy do kontaktu na diy.zts@gmail.com w sprawie wygranej i gościnnego występu💗

****
A jak wykonać kartkę w kształcie trumny?
Potrzebujemy:
1. Kartkę o grubości przynajmniej 200 gsm[u mnie czarna]
2. Papier scrapowy[u mnie ITD Collection Halloween]
3. Halloweenowe grafiki
4. Nożyczki, taśmy 3D, klej
5. Opcjonalnie tusze

Wykonanie:
Na złożonej na pół kartce papieru rysuję kształt trumny tak, żeby jej góra była w miejscu zgięcia[czyli bez przecięcia].

Następnie na scrapowym papierze rysuję mniejszą wersję. Ja odjęłam od każdej krawędzi po 3mm.

Wybieram pasujące kwiaty i przyklejam je na różnych wysokościach używając taśmy 3D.

Dobieram pasujące grafiki związane z Halloween.

Oraz napis, który postarzam szarpiąc nożyczkami krawędzie i tuszując na brązowo.

A tak oto prezentuje się gotowa kartka-trumna.


****
Oczywiście jest także konkurs!
Wykonaj dowolną pracę z elementem trumny.
Zwycięzca otrzyma paczkę-niespodziankę od naszego DT[koszt wysyłki po stronie wygranego].

Kilka najważniejszych zasad udziału w konkursie:

1. Konkurs polega na stworzeniu dowolnej pracy z elementem trumny.

2. Praca musi być nowa - to znaczy niepublikowana przed dniem rozpoczęcia wyzwania tj. 10.10.2024r.

3. Zgłoszenie na FB, Instagramie czy blogu powinno zawierać link do tego posta i wzmiankę, że bierzesz udział właśnie w tym konkursie. Prosimy również o oznaczenie bloga DIY.

4. Możesz zgłosić dowolną ilość prac.

5. Link do pracy wrzuć klikając na samym dole mojego wpisu: CLICK HERE TO ENTER.

(Czasami wklejając link trzeba usunąć na samej górze: "http", ponieważ jest to już umieszczone w okienku i się dubluje, a wtedy link nie chce się zapisać).

****

Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do wzięcia udziału w konkursie, z niecierpliwością czekam na Wasze prace! 💗

Scrapmoc 💖




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...