2024/09/10

PAPIEROWO - kartka brama z elementami pop-up

 Hej Kochani! Mam przyjemność przejąć serię Papierowo i dzielić się z Wami moimi pomysłami. Dziś postanowiłam połączyć dwie formy w jedną- kartkę bramę i elementy pop-up. Zapraszam! 


Już za chwileczkę, już za momencik, ale najpierw przedstawiamy wyniki poprzedniego wyzwania- na dowolną wakacyjną pracę. Werble proszę....


Gratuluję!
Zdobywasz paczkę niespodziankę od GoatBox ❤️ 
Zapraszam do kontaktu na diy.zts@gmail.com w sprawie Gościnnych Występów oraz odbioru nagrody.
A teraz przejdźmy do instrukcji!
----------------------
Potrzebujemy:
1.Kartkę bazową
2. Grafiki do elementów pop-up
3. Papiery do oklejenia okładki i środka
4. Klej, nożyczki, opcjonalnie wstążkę

Jak wykonać?

1. Przygotowuję swoją bazę- biguję w ten sposób, aby oba brzegi spotkały się na jej środku, co utworzy nam bramę, następnie przycinam ją do potrzebnych mi wymiarów[dowolne].


2. Dobieram papier, który będzie moją okładką, następnie naklejam na jego środek grafikę drzwi- moja kartka brama będzie dosłownie bramą 😉.


3. Dzielę tło wraz z drzwiami na pół.


4. Postanowiłam wykonać kartkę-mieszkanie, myślę, że to dobry pomysł na parapetówkę. Dlatego wybieram papiery we wzór desek na podłogę i typowo tapetowy na ściany. 


(Krok opcjonalny: przeganiamy kota z papierów...😜)

5.Wycinamy paseczki z papieru- moje mają długość 7,5cm. Bigujemy na środku, oraz po około 1,5cm od obu brzegów. Obie końcówki przyklejamy jak na zdjęciu.


6. Kawałek paska prostopadły do "podłogi" smarujemy klejem i dodajemy nasz element. Ja zdecydowałam się na kredens od Magicznego Kociołka


7. Nasz paseczek będzie się zginał wraz z kartką, dlatego ważne jest żeby zanim klej zaschnie spróbować zamknąć kartkę i ewentualnie w razie potrzeby trochę przesunąć naszą grafikę.



8. Oprócz elementów "wyskakujących" dobrałam jeszcze przyklejone na płasko i na taśmę 3D.


9. Przyklejam i dekoruję moją okładkę.



10. Na koniec dodajemy coś do zamknięcia- może to być ściągana opaska, ale ja wybrałam wstążkę, bo chciałam żeby kartka miała elementy 3D, które utrudniałyby ruch opaski.


I koniec! Kartka gotowa! Jest prosta do wykonania, nie zajmuje dużo czasu, a jednak niejedną osobę zaskoczy.





---------------
Klasycznie mamy dla Was także konkurs
Wykonaj dowolną kartkę z przynajmniej jednym elementem pop-up. Nie musi to być kartka brama, macie dowolność! 😀
Zwycięzca otrzyma paczkę-niespodziankę od naszego DT[koszt wysyłki po stronie wygranego].

Kilka najważniejszych zasad udziału w konkursie:

1. Konkurs polega na stworzeniu dowolnej kartki zawierającej przynajmniej jeden element pop-up.

2. Praca musi być nowa - to znaczy niepublikowana przed dniem rozpoczęcia wyzwania tj. 10.09.2024r.

3. Zgłoszenie na FB, Instagramie czy blogu powinno zawierać link do tego posta i wzmiankę, że bierzesz udział właśnie w tym konkursie. Prosimy również o oznaczenie bloga DIY.

4. Możesz zgłosić dowolną ilość prac.

5. Link do pracy wrzuć klikając na samym dole mojego wpisu: CLICK HERE TO ENTER.

(Czasami wklejając link trzeba usunąć na samej górze: "http", ponieważ jest to już umieszczone w okienku i się dubluje, a wtedy link nie chce się zapisać).


Mam nadzieję, że spodobał Wam się mój tutorial, z przyjemnością obejrzę Wasze prace! 

Scrapmoc 💖


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...