2024/10/17

TUTORIAL: Zawieszka na drzwi wejściowe

    Hej Kochani Kreatywni! Przychodzę dziś do Was z zawieszką na drzwi wejściowe, która może służyć także za zwykłą dekorację mieszkania. U mnie oczywiście w wersji Halloweenowej, ale na końcu możecie zobaczyć także opcję po prostu jesienną. Zapraszam!


Potrzebujemy:
-bazę dyni[czy to tekturkę czy HDF, jeśli nie macie to zawsze można narysować i wyciąć]
-tusze, farby, pędzelki
-grafiki papierowe
-tekturki[u mnie duszek, znajdziecie >tu<]
-klej, nożyczki, kosteczki 3D
-opcjonalnie numerek- u mnie z wykrojnika, ale idealnie nada się też grafika lub naklejki

****
Wykonanie:
Przy pomocy tuszy i farbek z dabberem koloruję dynię starając się pocieniować ją pokazując wypukłości i oddzielając ogonek.

Wycinam grafiki, które będą pasować do projektu. 

Układam kompozycję z grafik, następnie przyklejając je za pomocą kleju i różnych grubości kosteczek 3D, nadając im przestrzenności.

Za pomocą wykrojnika wycinam numer mieszkania. Nie miałam pod ręką pasującego kolorystycznie papieru, użyłam więc fioletowego tuszu do zabarwienia, następnie wykonałam chlapania małym pędzelkiem używając mgiełki. 


Teraz najtrudniejsze zadanie i zorientowanie się, że błędy zostały popełnione, bo mam aż 3 słodkie duszki, a dynia jest za mała na wszystkie, czyli trzeba podjąć trudny wybór! Ostatecznie zdecydowałam się na duszka w kapeluszu, możecie kupić go >tutaj<.


Duszka koloruję za pomocą malutkiego pędzelka i farbek oraz tuszu.


Przyklejam elementy i wykonuję chlapania zasłaniając twarz duszka.


Moja zawieszka gotowa! Na drzwi przyczepiam je na kosteczki, więc nie potrzebuję sznureczka, ale Wy możecie go zamontować.


Ale tak jak obiecałam- przedstawiam Wam również wersję jesienną, która powstała w podobny sposób.


Różnica w wykonaniu to przede wszystkim wycięty wykrojnikiem bluszcz na który nałożyłam pastę woskową, oraz papierowy kwiatek, który przytuszowałam.

****
A Wy- wolicie wersję jesienną, czy Halloweenową?
Życzę miłego tworzenia! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...