2016/02/27

TUTORIAL- Jak zrobić kwitnące gałęzie z kwiatami wiśni z bibułki

Witajcie!

Czy Wam też już tęskno do wiosny? Do kwitnących drzew? Jeśli tak, to ten prosty tutorial jest dla Was. 
Wyczarowałam bowiem kwitnące kwiaty wiści. Chyba też już tu kiedyś pisałam, że uwielbiam Japonię ;) To takie moje klimaty :)


Potrzebne będa: 


- cienka bibułka w kolorach różowym i białym
- pistolet i klej na ciepło
- gałązki drzew umyte i wysuszone wcześniej - moje schły jakieś dwa dni. Przyniesione prosto z zewnątrz moga być bardzo mokre i później nieładnie zmoczyć bibułkę
- nożyczki
- linijka
- ołówek

1. Z bibułki wycinamy kwadraty o boku 7cm:


2. Kwadraty zakładamy na siebie w taki sposób:


3. Zbieramy w środku palcami i skręcamy



4. "Płatki" kwiatu rozkładamy.


5. W ten sposób przygotowujemy dowolna ilość kwiatów w kolorze różowym i białym, można zrobic także kwiaty mieszane:


6. Kwiaty przyklejamy klejem na ciepło do gałązek i mamy gotowe gałązki z kwitnącymi kwiatami wiśni.


Pięknie zdobią komode w moim pokoju jadalnym.







A także pistolet i wkłady do kleju na ciepło




W marcu zapraszam na kolejny projekt z wykorzystaniem bibułki. Pozdrowienia!






|| FACEBOOK ||  INSTAGRAM ||  PINTEREST ||



5 comments:

  1. Super sa te kwiatuszki i jakie łatwe do zrobienia:)

    ReplyDelete
  2. Super pomysł:) Dzieciaczki już chcą robić jak tylko zobaczyły:)

    ReplyDelete
  3. Super :)) Proste i jak Pieknie sie prezentuja :))) Pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  4. Dziekuje za mile slowa. Mam nadzieje ze pochwalicie sie swoimi kwiatuszkami jak zrobicie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...