2016/02/26

TUTORIAL- Jak narysować prostego cieniowanego kwiatka?

Witajcie Kochani ! Jak Wasze samopoczucie? U mnie świetnie! Jak do tej pory Luty był dla mnie udanym miesiącem i mam nadzieję, że u Was było tak samo. Ostatnio wiele osób prosiło mnie abym zrobiła Video Tutorial na rysowanie + cieniowanie. Dlatego też dzisiaj Was serdecznie zapraszam na kurs rysowania. Obejrzyjcie filmik, aby poznać tajniki cieniowania. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i sami stworzycie swoje kwiatki. Czekam niecierpliwie :) !
Miłego Rysowania !









I jak Wam się podoba? Pamiętajcie, że połową sukcesu jest odpowiedni sprzęt ! Serdecznie zapraszam do Sklepu Creative Hobby>>>KLIK, gdzie znajdziecie wiele wspaniałych produktów.


Między innymi możecie kupić tam kredki i notatnik do Waszych szkiców 



 Dodatkowo swoje rysunki i szkice możecie umieszczać w bazach do Albumu tworząc piękne projekty.
Bazy możecie kupić w PrzydasiePasjonaty>>>KLIK












Serdecznie Pozdrawiam







|| FACEBOOK ||  INSTAGRAM ||  PINTEREST ||


3 comments:

  1. Wspaniały pokaz malowania. Piękny kwiat. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Pieknie malujesz :))) Suuper kwiat wyszedl ,dziekuje za filmik na prawde suuper wyszlo :)) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...