2016/02/11

TUTORIAL- Jak zrobić ręcznie malowane ptaszki?

Witajcie! 
Jak się macie? Ostatnio mam natłok pracy, jednakże na malowanie nigdy nie zabraknie mi czasu. Dlatego też dzisiaj przychodzę do Was z tutorialem na ręcznie malowane ptaszki. Mam nadzieję, że nadadzą Wam smaczek na nadchodzącą wiosnę i zaniesie Was w radosny nastrój. Serdecznie zapraszam do obejrzenia filmiku i wykonania swoich wiosennych  Ptaszków. Jeśli nie czujecie się na siłach, aby naszkicować ich kształt, proponuję wydrukować sobie wybrany obrazek i przerysować go za pomocą Carbon paper, następnie malujcie na podstawie mojego filmiku i jestem pewna, że Wam się uda:) A tak moje ptaszki wyglądają na skończonej pracy:



Miłego Malowania :)




Do malowania ptaszków polecam:



Wszystko znajdziecie u naszego Sponsora Creative Hobby >>>KLIK


Dziękuje za Uwagę :) Pozdrawiam 



10 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...