2017/02/02

#27 CYKLICZNE SZYDEŁKO - edycja VII - SZYDEŁKOWE SERCE

Witajcie na kolejnych zajęciach Cyklicznego Szydełka. 

Zima dała nam się we znaki,
biało i zimno wszędzie - jednak w tym miesiącu będzie naprawdę gorąco...
i to z pewnością w wielu naszych serduszkach ;)

Luty to miesiąc zakochanych,
a ich symbolem są właśnie serca.

Dlatego tym razem mam dla Was bardzo prościutki projekt,
który możecie wykorzystać w przeróżnych pracach.

Aplikacje serduszek możecie przyszyć bądź przykleić na dowolny przedmiot.

Zapraszam Was do wspólnego dziergania.







STOPIEŃ TRUDNOŚCI: 

*       - łatwe
**     - średnie
***   - trudne 

**** - bardzo trudne 

CZAS: Projekt zajmuje około 3-5 minut na wykonanie 1 sztuki serduszka.
Wielkość: zależy od grubości włóczki i rozmiaru szydełka. Moje mają ok. 3-4cm.

POTRZEBUJEMY: 

> szydełko dowolny rozmiar. 
> włóczka w kolorze dowolnym



No to zaczynamy!


Rozpoczynamy od magicznego kółka
na którym wychodzimy w górę trzema oczkami łańcuszka, a następnie stawiamy 3 podwójnie nawinięte słupki. 
Następnie 3 słupki,
dalej jedno oczko łańcuszka, 
podwójnie nawinięty słupek, 
znów oczko łańcuszka 
i kolejno 3 słupki,
po których stawiamy 3 podwójnie nawinięte słupki.
Na zakończenie 3 oczka łańcuszka 
i oczkiem ścisłym zamykamy na magicznym kółku. 
Nitkę z magicznego kółka zaciskamy
i mamy serduszko gotowe!!! 

Prawda że proste?

Mam nadzieję że poniższy schemat pomoże Wam zrozumieć mój opis, jednak jeśli w jakimś stopniu jest dla Was coś niejasne piszcie śmiało.  





Tutaj serduszka wykonane z kordonka..
są malutkie i delikatne. 
Wykonane szydełkiem o rozmiarze 1,30mm. 
- mierzą około: 1,5 - 2cm. 


a tutaj wykonane z włóczki akrylowej, 
są bardziej mięsiste i dwa razy większe. 
Wykonane szydełkiem o rozmiarze 2,50mm
Mierzą około: 3,5 - 4 cm. 


******************
No i jak się Wam podobają? 
Słodkie prawda?

Ja z moich serduszek zrobilam brelok zawieszke... który jest inspiracja w naszym aktualnie trwajacym wyzwaniu. 
Serdeczne i Was zapraszam do zabawy. 




Na wasze serduszka czekam do 16 lutego ;) 

Wrzucajcie je za pomocą InLinkz 
- dodając link do wspisu z Waszymi serduszkami. 

Przypominam jeszcze, że nagrodą za udział w tej edycji będzie włóczka z krótej możecie wykonać niezwykły fantazyjny szaliczek. 

Do wybory jedna z kolorowych włóczek..
//200g.// 100% Akryl //



!!!!!!  Kochani, jeśli liczba wszystkich uczestników zabawy którzy wzięli udział w VII cyklu naszej zabawy przekroczy liczbe 20 (a aktualnie jest 10) obydwie włóczki zostana rozdane. !!!!!!


Miłego i udanego dziegrania.

Pozdrawiam 
DT DIY Magdalena 



19 comments:

  1. Ja niestety nie mam cierpliwości do szydełka, ale Twoje serducha są piękne. Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Bardzo mi miło :)
      Możejednak sprobujesz choć jedno małe serduszko zrobić ???? Zapraszam

      Delete
  2. Właśnie takiego wzoru szukałam. Wydaje mi się, że w tym roku w walentynki zaszaleję:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świetnie! Bardzo się cieszę że trafiłam z wzorem. :D
      Czekam na twoje serducha!

      Delete
  3. Fajne te serduszka i faktycznie robi się piorunem :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. No i jak? Dzień z serduszkami rozpoczęty? ;)

      Delete
    2. ... taa, ale bez rezultatów... muszę pojechać z tym do Mamy, Ona jest mistrzem w czytaniu wzorów graficznych, dla mnie to jeszcze za trudne, chociaż myślałam, że dam radę :(

      Delete
  5. Wzór bardzo prościutki, a wychodzą rewelacyjne serduszka:) Przy porannej kawce 10 powstało:) a na tym nie koniec;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wspaniale! Juz się nie moge doczekać co z nich zrobisz...

      Delete
  6. Schemacik prosty, szybki i przyjemny, a jaka radość z wyszydełkowanych serduszek! Z przyjemnością zrobiłam całe stadko :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Twoje serduszka są cudowne. Dziękuje że dołączyłaś do zabawy :)

      Delete
  7. Serduszka proste i same w sobie urocze, czy każdy może wziąć udział w zabawie?pozdrawiam Dusia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, każdy i w każdym momencie może dołączyć do zabawy. Nie ma ograniczeń, ani żadnych wymagać.. Wystarczy wykonać projekt wg schematu bądź opisu i udostępnić link do naszego Cyklicznego Szydełka u siebie na blogu we wpisie którym pokazane są powyższe serduszka i już! Czekam z niecierpliwością na Twoje.

      Delete
  8. Wow, są urocze! Muszę spróbować coś z nich wyskrobać! ;) Szczególnie, że szydełko mnie wciągnęło. ;)
    Pozdrawiam, Ewa

    ReplyDelete
  9. Dzięki :) Już myślałam, że nie dam rady wydziergać takiego serduszka, ale nauczyłam się przy okazji słupków podwójnie nawiniętych i jeszcze mam dodatek do prezentu dla babci na jej jutrzejsze urodziny- zakładkę do książki według Twojego wzoru :) A w prezencie kupiłam jej książkę, więc dodatek pasuje idealnie :) Wrzucę na bloga pewnie jutro wieczorem. Dziękuję :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...