2017/09/20

#15 GOŚCINNE WYSTĘPY / Natalia F. / Wakacyjna kartka - żaglówka

Dzień Dobry! 

Zapraszamy Was na kolejne Gościnne Występy
podczas których gościmy Natalię - autorkę bloga Zaczarowany Papier 




Witajcie

W majowym wyzwaniu na blogu D.I.Y-zrób to sam moja praca-drzewko z papierowej wikliny-została wyróżniona. W ramach nagrody dostałam możliwość Gościnnego Występu i przygotowania dla Was tutka Bardzo serdecznie dziękuję za to wyróżnienie i taką możliwość Jest to dla mnie debiut w takiej roli, ale mam nadzieję, że sobie poradziłam 

Chociaż zaczynałam z papierową wikliną, to jednak obecnie zajmuję się przede wszystkim karkami, szydełkiem i haftem krzyżykowym. Moje prace możecie podziwiać na blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/ który prowadzę od 4 lat
Przygotowałam dla Was kurs na kartkę w kształcie żaglówki. Będzie zatem jeszcze nieco wakacyjnie

Potrzebne będzie:
1 Kartka A4 z bloku technicznego
2 dowolne papiery dekoracyjne: 1 na żagiel i 1 na kadłub
1 niebieska kartka
Kostki dystansowe
Taśma klejąca
Nożyczki
Niebieski brokat
Cekiny, półperełki, napis, i inne dekoracje


Kartkę A4 składamy na pół, wzdłuż szerszej krawędzi (jak normalnie na kartkę). Następnie rysujemy kontury naszej żaglówki.



Wycinamy żaglówkę



Z niebieskiej kartki wycinamy żagiel (odrysować kształt z kartki, by pasował) i przyklejamy taśmą klejącą na płasko. Będzie to tło imitujące wodę.


Z jednego dekoracyjnego papieru wycinamy kadłub i również przyklejamy go do kartki za pomocą taśmy klejącej, na płasko.



Z drugiego papieru dekoracyjnego wycinamy żagiel. Taśmę klejącą przymocować jedynie do najkrótszego boku trójkąta. Na pozostałych bokach umieścić kostki dystansowe. 



Żagiel przyklejać do niebieskiego papieru w taki sposób, by utworzyły się delikatne fale. Jakby żagiel się poruszał.





Na kadłubie statku poprzyklejać elementy dekoracyjne oraz napis. 

Na dole kartki niebieskim brokatem zrobić fale. 
Z półperełek lub cekinów można zrobić maszt.



Mam nadzieję, że mój tutorial komuś się przyda
Pozdrawiam i życzę przyjemnego tworzenia
Natalia F.

*************

Bardzo dziękujemy Natalii za przygotowany tutorial, 
który z pewnością wywoła miłe wakacyjne wspomnienia. 



3 comments:

  1. Natalia, wspaniały tutorial i świetny pomysł na wakacyjną karteczkę z pozdrowieniami ;-)Jest bardzo oryginalna.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...