2017/09/21

#40 CYKLICZNE SZYDEŁKO - Szydełkowe aplikacje

Witajcie Kochani. 

Nie wiem jak Wy, ale ja wciąż tęsknie za wakacjami.
Wiem, że dopiero co się skończyły, ale moje wspomnienia wciąż wracają do tamtych cudownych chwil... Ehh.
Może dzięki tym apkikacjom umilę sobie choć troche czekanie na kolejne ;) 

No i właśnie dlatego postanowiłam, że dziś przygotujemy szydełkowe APLIKACJE. 
Moje coprawda będą się Wam pewnie kojażyły z wakacjami, ale Wy możecie wykonać dowolne, jakie tylko chcecie motywy czy wzory. 
Zadanie w tym odcinku Cyklicznego Szydełka polega na przygotowaniu szydełkowych aplikacji, które później naszyjecie, bądź wykorzystacie w dowolny Wam sposób. 
Ja moje planuje naszyć na bluzeczke. 







No więc zacznijmy. 

Dziś przygotowałam dla Was aplikacje z muszelką.
Możecie ją wykonać wg. tego wzoru, 
ale tak jak już wspominałam wcześniej możecie również zrobić dowolnie wybrany przez Was motyw.

Muszelka jest bardzo prosta do wykonania. 

Tak wygląda w schemacie :




a tak wygląda już gotowy element 

Zaczynamy od magicznego kółka na którym stawiamy 15x półsłupków. Jednak nie zamykamy rzędu kiedy dojedziemy do końca, tylko przechodzimy do drugiego rzędu gdzie stawiamy na każdym półsłupku słupek 15x. 

Następnie znów wychodzimy w górę, gdzie w kolejne 5oczek w każdym jednym oczku stawiamy po dwa nawinięte słupki.

Kolejno 5x podwójnie nawinięte słupki po dwa w jednym oczku 

5x potrójnie nawinięte słupki po dwa w każdym oczku...

... i muszelka gotowa.





Ja moje naszyje na bluzeczke,
narazie tylko je przypiełam szpileczkami.. 





Wybaczcie niezbyt dobrą jakość zdjęć, ale tak to jest jak się robi zdjęcia po nocy, na ostatnią chwile.. ehh.. 

*********************

Znalazłam w sieci też dla Was kilka inspiracji i motywów ze schematami.. może się Wam przydadzą. 

Zapraszam do wspólnej zabawy. 


Crafty blog



Projekt Pani Joanny Majerczak




Na wasze szydełkowe aplikacje czekam do 5 października 2017. 

A może powstanie coś więcej niż tylko jedna aplikacja ;) 

Pozdrawiam Was serdecznie 
Magdalena 


****************



4 comments:

  1. Super muszelki:) mam pytanie: czym się różni słupek od nawiniętego słupka, i jak go zrobić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chodzi o to żeby wydłużyć, podnieść do góry nasz słupek - czyli zanim przeciągniesz nitkę musisz nawinąć na szydełko jeden raz dodatkowo nitkę, potem 2x a potem 3.. Postaram się uzupełnić wpis zdjęciem ale to już było na wcześniejszych zajęciacj Cyklicznego Szydełka...

      Delete
  2. Takie aplikacje tworzą ciekawe wzory.
    Tym razem żabka działa :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...