2018/07/01

#33 WYZWANIE - POLNE KWIATY

Witajcie!
Lato w pełni. Na łąkach, polanach, w lasach i w ogrodach kwitną barwne kwiaty.
Początek tegorocznego lata nas nie rozpieszcza, ale piękne widoki kwitnących dywanów z polnych kwiatów rekompensują częściowo pogodę.





 Dzisiaj zapraszamy Was na wyzwanie w roli głównej z kwiatami polnymi. 
Maki, bławatki, stokrotki, koniczyny, jaskry, dzwonki, rumianki... 
Czerwone, niebieskie, białe, żółte... 
Zróbcie pracę ze swoimi ulubionymi polnymi kwiatami i pokażcie ją nam :)


Zobaczcie inspiracje naszego teamu:


Magdalena (Majalena) wykonała piękną makową broszkę na szydełku.



Halinka (Inka-art)  przy użyciu papierów scrapowych wykonała bardzo delikatną kartkę z okazji chrztu świętego.

Agnieszka przygotowała świece w technice decoupage z motywem kwiatowym, w lekkich, pastelowych kolorach.


Justyna (Inka) zasuszyła polne kwiaty i już wkrótce się dowiecie co z nimi zrobiła.



Honorata zrobiła koralikowego bławatka


Kasia (KasiuLove) wykonała szkatułkę w technice decoupage.

A ja Ula uwiłam pachnący wianek z polnych kwiatów.

Zrobiłam też kolorowe kwiaty z foamiranu.

***
Aby wziąć udział w wyzwaniu należy zgłosić pracę, która została przygotowana samodzielnie i zgodnie z tematem naszego wyzwania.
Dozwolone są wszystkie techniki rękodzielnicze i każda forma pracy.

Dla zwycięzcy wyzwania mamy nagrodę, banerek, 
oraz zaproszenie na Gościnne Występy.

Dodatkowo w tym miesiącu mamy dla Was nagrodę rzeczową

w postaci kwiatów z foamiranu, które zrobiłam własnoręcznie.

***

Gościnne Występy są formą wyróżnienia i możliwością zaprezentowania się na naszym blogu, są dobrowolne, a nie obowiązkowe! 
Wiec jeśli nie chcecie to nie musicie ich przygotowywać - ale banerek z wyróżnieniem i tak otrzymacie :)

***


Projekty możecie zgłaszać do końca lipca za pomocą InLinkz, dodając link bezpośrednio do Waszej wyzwaniowej pracy, a nie do całego bloga.
We wpisie ze zgłoszeniem również należy umieścić podlinkowany  banerek naszego wyzwania. 

***
W imieniu DT DIY serdecznie zapraszam
 do wspólnej zabawy na naszym blogu 
i życzę Wam miłego tworzenia,
Ula K.

***

12 comments:

  1. Temat - taki mój :) W tym wyzwaniu mnie nie może zabraknąć!
    Cudne prace inspiracyjne. Ciekawa jestem bardzo, co Inka wymyśliła z tymi suszkami?
    Serdeczności:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie miałam do Ciebie pisać....hahahahhahahahhahah.....no 100% Twój!

      Delete
  2. Wspaniałe prace. Suszki może do zakładek lub innego decoupage posłużą...? Pozdrawiam milutko!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kwiatuszki suszą się jeszcze i dziś znów nazbierałam trochę. O ich dalszym losie dowiecie się w sierpniu, zapraszam :)

      Delete
  3. Świetny temat i świetne inspiracje. Może i ja cos wymyślę :-) Banerek porywam
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Świetne wyzwanie i piękne inspirujące prace. Banerek porwałam i postaram się przygotować jakąś pracę. Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  5. Piękne inspiracje a że ja pod lasem mieszkam i polne kwiaty kocham, to postaram się cod zmajstrować.

    ReplyDelete
  6. Oj, kusicie tematem. I z postanowienia ,,biorę udział tylko w wyzwaniu recyklingowym,, znowu nici bo ... bo już pracuję nad zasuszonymi kilka lat wstecz polnymi/łąkowymi kwiatkami. Kwiecisty temat, piękne inspiracje ...

    ReplyDelete
  7. Kurcze dla tych kwiatków byłoby cudownie wygrać :), widzę, że jest jeszcze czas może coś podziałam :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajny temat:) czy tylko jedna prace mozna zgłosić czy wiecej?

    ReplyDelete
  9. Usunęłam przez przypadek posta sprzed dwóch dni, dlatego pragnę podać nowy odnośnik do kartki https://monikowepasje.blogspot.com/2018/08/43-lipcowe-hafty.html
    pozdrawiam :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...