2024/09/17

PRZYPOMINAJKA // WYZWANIE #75- pożegnanie lata

 Cześć! Dziś przedstawiam Wam moją kolejną inspirację do trwającego WYZWANIA #75 - Pożegnanie lata. Zachęcamy do wzięcia udziału, macie czas do 30 września, więc na spokojnie zdążycie przygotować coś ciekawego!


Moją ulubioną porą roku co prawda jest jesień, ale zawsze kiedy nadchodzą zimowe chłody zaczynam tęsknić za latem. 
W mojej pracy starałam się zachować ciepłe barwy kojarzące się z letnimi dniami, ale także nawiązujące do nadchodzącej jesieni. Dodałam typowo wakacyjne atrybuty i w ten sposób powstała kartka-wspomnienie.




Nie zwlekajcie i uchwyćcie ostatnie dni lata, a kto wie- może przyniosą Wam wygraną?

A jeśli ten temat Was nie pociąga, to na pewno znajdziecie coś dla siebie w pozostałych wyzwaniach, które obecnie trwają:




Pozdrawiam i życzę miłej zabawy!









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...