2024/10/19

VIDEOTUTORIAL: Album folio - kolekcja ITD Collection "Spring Wreath"

Witajcie, dziś 19
więc kolejna odsłona postów o albumach. Wiecie jaka forma idealnie sprawdzi się, żeby upamiętnić wycieczkę, koncert lub inną wyjątkową chwilę? Taka co pomieści nie 100 tylko kilka zdjęć? 
Do tego zajmuje mało miejsca, więc łatwo ją przechować? 
Tak, tak, dokładnie, to jest folio. 
Oprócz tutoriala mam do Was jeszcze 2 sprawy...

W skrócie, żeby stworzyć folio wystarczy niewiele, 
czyli zwykły papier na bazę i ozdobny do oklejenia jej.


Jeśli jednak chcecie stworzyć taki jak, to potrzebujecie:
- 1 arkusz A4 papieru białego gramatura 250
- 1 arkusz A4 papieru lustrzany złoty
-cudowną kolekcję Spring Wreath od ITD Collection

i taką bazową kolekcję Four elements-Earth od ITD Collection


 


i klej, wstążkę, taśmę dystansową 1mm, kawałek kalki i zwykłego papieru ksero, 
tusz Distress Ink (brushed corduroy) oraz napis ze złotej plexi od Craftuli



***

Dziś tworzyłam z pomocą trymera, ale linijka i nożyczki lub nóż tapicerski też się świetnie sprawdzą. Najpierw przygotowałam 4 sztuki papieru 14,1 x 20,6 plus na okładkę 13,1 x 19,6, 
a potem już ozdabiałam, a pomysłów miałam wiele...
Nie ma co przedłużać, zapraszam do obejrzenia: 





https://youtu.be/2I6uyXwGKFk















***

Ostatnio na grupie zrobiłam mały wywiad i właśnie tu chciałam jeszcze raz podziękować za każdą odpowiedź i sugestię. Przemyślałam to sobie i postanowiłam następny album stworzyć na live. 

Będzie to wyjątkowy projekt, więc zaopatrzcie się w kolekcję świąteczną. Ja wybrałam tą:

https://itdcollection.com/Zestaw-papierow-do-scrapbookingu-SLS070-Winter-Fun

Więcej szczegółów będzie na grupie, gdzie serdecznie zapraszam:

https://www.facebook.com/groups/2382612491749827


***

Jeszcze mamy dla Was ogłoszenie wyników. Dziękujemy za mobilizację. 

Prac było wystarczająco, żeby można było wyłonić zwycięzcę, a została nią:



Urzekła nas magia tego albumu!

Serdecznie gratulujemy i zapraszamy do kontaktu 

na diy.zts@gmail.com w celu ustalenia GW oraz odbioru nagrody. 


***


Teraz czas na kolejne, kto chętny?


Zasady:

1. Należy stworzyć album folio. Ucieszy nas użycie ITD COLLECTIONale nie jest to konieczne.

2. Zgłoszenie pracy konkursowej powinno zawierać banerek i link do tego posta. 

Możesz oznaczyć mnie @Ideatio i @DIY. Będzie nam miło. 

3. Link z pracą umieszczamy w 👇"żabce" (LinkyTools) do: 14.11.2024.

 4. DT DIY w drodze głosownia wybiera Zwycięzcę, który otrzyma: 


- banerek z wyróżnieniem gotowy do umieszczenia na swoim blogu,

zaproszenie do Gościnnego Wystąpienia na naszym blogu,

zaproszenie jako Gościnna Projektantka do przygotowania inspiracji do kolejnego wyzwania,

bon o wartości 100zl. do sklepu:





Długo się nie namyślajcie, tylko twórzcie, 
bo czekamy na Wasze Wspaniałe Projekty.

Przyjemnego tworzenia
Iwona 💙


JAK PODLINKOWAĆ SWOJĄ PRACĘ?

TUTAJ ZNAJDZIESZ DOKŁADNĄ INSTRUKCJĘ.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...