2017/01/06

#13 LINKOWE PARTY - czyli Wasze projekty DIY w STYCZNIU

Witajcie! 

Nowy Rok, 
nowe pomysły, 
nowe inspiracje, 
nowe projekty!!! 

Mamy nadzieję, że podzielicie się nimi razem z nami. 
Jak zawsze czekamy na Wasze miesięczne projekty do ostatniego dnia każdego miesiąca.

Co stworzycie w styczniu??? 
Pokażcie nam krok po kroku jak wykonujecie Wasze projekty! 

Podzielcie się z innymi wskazówkami i radami które ułatwią im ich wykonanie.... a być może to właśnie Wasz projekt okaże się najlepszym projektem w tym miesiącu! 

Zobaczcie nasze TOP#3 
ostatniego miesiąca 2016 roku


1) Kijankowo Monika wykonała podkładkę Mikołaj pod kubek! 
Jak ją zrobić? krok po kroku dowiecie się wszystkiego >TUTAJ<

2) zofiko przygotowała tutorial jak wykonać gwiazdę betlejemską z bibuły >TUTAJ<

3) pocopotka i jej magiczny świąeczny lampion >TUTAJ<

**************
Autorki wyróżnionych blogów serdecznie zapraszamy na Gościnne Występy na naszym blogu.

A jeśli jesteście gotowi już dziś, 
jak najszybciej skontaktujcie się z nami

diy.zts@gmail.com 

**************
Dziękujemy za wszystkie projekty, które do nas zgłaszacie. 




Jeszcze raz życzę Wam 
wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2017.

Pozdrawiam serdecznie 



4 comments:

  1. To już kolejne wyróżnienie dla mnie. Ciesze się. Bardzo dziękuję.

    ReplyDelete
  2. Dawno nie brałam udziału w zabawie, więc się zgłaszam z moimi małymi "zaległościami"! :)

    ReplyDelete
  3. rany rany ja dopiero dziś przeczytałam tak mi miło ogromnie tak się cieszę i dziękuję :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...