2017/01/10

TUTORIAL - Cynamonowe świece

Cześć!

I mamy już nowy rok. Za oknem trzeszczy mróz. Chociaż z każdym dniem słonka mamy trochę więcej to i tak wieczory są wciąż długie. Dlatego dziś mam dla Was propozycję jak taki wieczór zimowy można sobie umilić;-) Co to za propozycja? Już odpowiadam - będzie to zapachowa świeca a dokładnie świeca pachnąca cynamonem. Zatem do dzieła!







Potrzebne będą:

  • dowolnej wielkości świece
  • laski cynamonu
  • gumka recepturka
  • nożyczki
  • sznurek jutowy 

Zaczynamy od nałożenia na świeczkę gumki recepturki. Jeśli jest za duża można zawiązać na niej supełek. Nie powinna też przylegać zbyt ciasno do świeczki.


Pomiędzy gumkę i świeczkę wkładamy laski cynamonu.


Robimy tak dookoła całej świeczki.


Zanim zdejmiemy gumkę przewiązujemy laski cynamonu sznurkiem jutowym. Ja oplotłam świeczkę 3 razy.


Na koniec kokardka. Wystarczy zdjąć gumkę i świeczka gotowa!


Ja od siebie dodałam mały dekoracyjny akcent w postaci gwiazdki wyciętej z brzozowej kory. Zrobiłam kilka takich świeczek aby spotęgować efekt palących się świec. W prostokątnym naczyniu ustawiłam świece różnej wielkości. Według mnie nic więcej nie potrzeba. A tak prezentuje się moja dekoracja w całości. W sam raz na długi zimowy wieczór.




I jeszcze rzut oka na kilka ujęć;-)



I jak? Prawda że proste? Mam nadzieję, że spodobał się Wam mój tutorial. Jeśli tak będzie dajcie znać w komentarzu. 
Jeśli pokusicie się o zrobienie podobnej dekoracji to wpiszcie link poniżej, z chęcią Was odwiedzę. 

Tymczasem pozdrawiam i zachęcam do zaglądania na bloga D.I.Y. czyli zrób to sam oraz jeśli nie mieliście jeszcze okazji również do mnie (ProjectGallias).

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...