2017/01/31

TUTORIAL - Napis "LOVE"

Witam serdecznie:) jak co roku zbliżają się nieuchronnie Walentynki... Niektórzy z nas chcieli by w tym dniu najlepiej zapaść się pod ziemię i nie patrzeć na te serduszkowe szaleństwo ale ja płynę z prądem. Razem z tymi wszystkimi ocukrzonymi, czerwonymi dekoracjami wraz z super słodziaśnymi pralinkami będę celebrować ten dzień :) Z tej więc okazji przyszykowałam dla was kolejny samouczek, gdzie pokazuję jak zrobić napis "LOVE", a oto i on....


Kto chętny aby zrobić własny napis (wcale nie musi być "LOVE")?? a więc do dzieła kochani. Potrzebne nam będą:
  • karton (duuuużo kartonu),
  • nożyczki,
  • ołówek,
  • klej,
  • pędzel,
  • farby,
  • gazety,
  • klej do paper mache - czyli mąka, woda i sól.
 Szkicujemy na kartonie litery i wycinamy.


Następnie za pomocą najlepiej ciepłego kleju oklejamy kartonem o szerokości ok 6cm brzegi naszych liter.


Kolejnym etapem jest rozrobienie kleju do paper mache - czyli mąki i wody w odpowiednich proporcjach. Ja użyłam 1 szklankę mąki na 2 szklanki wody oraz łyżeczkę soli. Mieszamy aż uzyskamy jednolitą masę. Następnie tniemy gazetę na paski. Moczymy gazetę w naszym kleju i przyklejamy jeden pasek za drugim na nasze kartonowe litery. Taka technika moczenia gazet w kleju z mąki i wody pozwala uzyskać bardzo twarde prace.


Tak oklejone gazetami litery kładziemy do wyschnięcia. Następnie litery malujemy najlepiej 2-3 warstwy i napis gotowy...



Plusem tych liter jest to że można je poustawiać gdzie się tylko ma ochotę i w sposób jaki się tylko chce. 





Podobają się wam? No to do dzieła kochani:)
Pozdrawiam :) 

13 comments:

  1. Świetny pomysł! Jeśli czas pozwoli zrobię napis HOME ;-)
    Dziękuję za instrukcję!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo gorąco zachęcam, robiąc literki nie myślałam że tak fajnie wyjdą, polecam :)

      Delete
  2. Super pomysł i rewelacyjne wykonanie, świetny kurs, na pewno skorzystam :) Blog robi wrażenie :) Jest tu dużo pomysłów i inspiracji :) Na pewno będę tutaj często zaglądać :) Zapraszam również do siebie:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo, nasze DT stara się żeby było inspirujaco. Zapraszam do zaglądania do nas :) również odwiedzimy :)

      Delete
  3. Świetne! Też "chodzi" za mną napis D O M w polskiej wersji:) Nie robiłam nigdy kleju i mam pytanie o mąkę - pszenna czy ziemniaczana?Z góry dziękuję za odpowiedź:)))
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zachęcam bardzo do wykonania jest to trochę brudna robota ale efekt końcowy jest tego wart, ja użyłam i się świetnie sprawdziła mąka pszenna z ziemniaczana nie próbowałam, pozdrawiam :)

      Delete
    2. Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź:)))

      Delete
  4. Olu, świetny tutorial. Już mnie kusi, żeby zrobić podobny napis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ślicznie Aniu 😃 jak już będziesz miała zrobiony napis to musisz się pochwalić 😃

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...