2017/01/26

TUTORIAL - Serce ze skrzydełkami



Witam Was wszystkich serdecznie po dłuższej mojej przerwie tutorialowej zapraszam na mój nowy kursik.
Mam do zaproponowania dla Was uszycie serduszka ze skrzydełkami, a ponieważ Walentynki coraz bliżej miło obdarować ukochaną osobę takim uskrzydlonym sercem.





Potrzebować będziemy:

- materiał bawełniany na serduszko i skrzydełka
- watolinę do wypchania naszego serduszka 
- szablon
- nici
- nożyczki
- sznurek
- ołówek


 
 Na wybrany przez nas materiał przenosimy za pomocą ołówka, pisaka, kredy etc nasz szablon: serduszka i skrzydełka


 Upinamy wszystko szpilkami i przeszywamy wzdłuż narysowanych linii, pierwsze przeszywamy skrzydełka ponieważ one będą wszywane w serduszko.


Po przeszyciu wycinamy nasze skrzydełka i przewracamy na prawą stronę by upiąć je do serduszka.



Skrzydełka należy przypiąć po prawej stronie materiału przeznaczonego na serce i przykryć go drugą prawą stroną wszystko należy przeszyć po lewej stronie tam gdzie odrysowaliśmy szablon serca.

jak na zdjęciu


Gotowe przeszyte serce wycinamy, przewijamy na prawą stronę i prasujemy.



A następnie wypełniamy watoliną



Pozostaje już tylko zaszyć ładnie otwór, przez który napełnialiśmy serduszko i ozdobić wedle uznania ja na swoim wyhaftowałam "love" przyszyłam kokardkę, sznurek i obszyłam skrzydełka.

GOTOWE !!!



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...