2018/10/11

#52 CYKLICZNE SZYDEŁKO - Trójkątna chusta

Witajcie Kochani! 

Dziś chciałabym żebyśmy wykonali trójkątną chustę.
Dla niektórych to być może banalne zadanie, 
ale dla początkujących nie lada wyzwanie ;) 





Sama pamiętam jak zaczynałam z szydełkiem.. 
i marzyłam o zrobieniu takiej chusty..
jednak wydawało mi się, że jest to dla mnie wręcz niemożliwe do zrobienia. 
Teraz wiem, że jedyne co trzeba zrobić, to poprostu się odważyć ;) 

Oczywiście możecie zacząć od najprostrzego wzoru,
który tutaj Wam proponuję,
a sami zobaczycie jak szybko powstanie Wasza chusta. 
Dla bardziej odważniejszych i lubiących wyzwania, proponuje trudniejsze wzory,
kilka z nich również znajdziecie poniżej 
jak i z pewnością tysiące innych, które są w internecie np.

gotowe zdjęcia chust >>>tutaj<<<

schematy i wzory >>>tutaj<<<


Możecie  też zrobić wzory takie jak lubicie, chcecie czy umiecie..
Niczego nie narzucam.
Może to być najprostszy i najzwyklejszy wzór który tutaj pokazałam, 
ale oczywiście dla bardziej zaawansowanych szydełek
liczę na skomplikowane motywy ;)

Żeby zaliczyć zadanie to warunek jest taki,
że ma to być trójkątna chusta wykonana na szydełku.


No więc zaczynamy.

Tu jest rozrysowany schemat do najprostrzej chusty,
z którą raczej nikt nie powinien mieć problemów.


Wykończenie chusty możecie zrobić dowolnym wzorem,
jak również możecie zostawić ją taką samą.

Moja propozycja to delikatne ząbki, które dodają charakteru naszej chuście.


Mam nadzieję, że poradzicie sobie z tym wzorem jak również innymi chustami ;)


A tutaj jeszcze kilka zdjęć mojej chusty, którą wykonałam własnie tą najprostrzą pokazaną tutaj metodą.


A tak prezentuje się na modelce ;)








Tak więc teraz Was zachęcam do złapania za szydełko
i wydzierganie równie pięknych, a może i nawet piękniejszych chust!

***

Przypominam również, że każdy kto otrzyma 4 wyróżnienia w Cyklicznym Szydełku,
otrzyma bon o wartości 40zł.
na zakupy w dowolnie wybranym przez niego sklepie z materiałami do tworzenia!

Bony ufundowałam ja ;)
czyli Majalena.




***

Na wykonanie zadania macie czas do 1 grudnia.



10 comments:

  1. Replies
    1. Dziekuje, no konfiguracji mnóstwo.. ja tu tylko pokazałam kilka ;)

      Delete
  2. No cudna jest, tak jak byś czytała w moich myślach, bo własnie zakupiłam włóczkę na chustę. Zrobię ją na 100% .. ale termin 3 tygodni jak dla mnie jest niestety nierealny. To będzie mój całkowity debiut.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super! Na pewno dasz rade. Jak zaczniesz to zobaczysz jak ci szybko jej przybywa. Trzymam kciuki I czekam na Twoja chuste..
      A ja pomyśle żeby byc moze troche przedłużyć czas na dzierganie.. ;) powodzenia!!!

      Delete
    2. Aniu, przedłużyłam czas na linkowanie do 1 grudnia. Mam nadzieję że 7 tygodni to wystarczająco dużo czasu na wydzierganie takiej chusty.. a może nawet dwóch ;)

      Delete
    3. Super , do 1 grudnia jest szansa że się wyrobię :-)

      Delete
  3. Wow swietna jest....poszukam włoczki i moze cis z tego bedzie....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agatko zapraszam serdecznie. Najprostrzy wzór,ale ciekawie dobrane kolory naprawde dają swietny efekt. Nawet w jednym kolorze tez bedzie piekna!
      Czekam na Twoją chuste!

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  4. Ojej jaka super, aż chciałoby się taką wydziergać. Tylko u mnie ciężko ostatnio z czasem, zbyt dużo zabaw ogarniam więc nie wiem czy się porwę na tak duży projekt :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...