2019/11/14

BIŻUTERIA / cykl pod partonatem ELEMENCIKI.PL / Zawieszka aniołek

Witajcie! 

Chciałabym Wam dziś pokazać bardzo prościutki tutorial na aniołkowe zawieszki. 

Takie aniołki mogą być wspaniałym dodatkiem do prezentu, 
jak również samym prezentem. 

Można zawiesić je na rzemieniu 
i podarować najbliższej nam osobie.



Co potrzebujemy: 
- szpilka

W sklepie naszego patrona znajdziecie ogromy wybór materiałów

No to teraz potrzebujemy zaledwie kilka minut,
aby zmontować naszego aniołka. 

Na szpilkę nakładamy duży podłużny koralik / lub dwa mniejsze okrągłe /,
potem skrzydełka 
i mały okrągły koralik będący główka. 



Teraz okrągłymi szczypcami należy zaokrąglić końcówkę szpilki tak aby utworzyć otwór,
przez króry będziemy mogli przewlec rzemyk lub kołeczko,
które będzie można zawiesić na łańcuszku.


I gotowe! 
Prawda że proste? 


Mam nadzieję, że uda się Wam zrobić takie proste aniołki. 
Życzę Wam samych przyjemnych chwil przy ich tworzeniu 
jak i obdarowywaniu nimi bliskich. 

***
Po materiały zapraszam do sklepu naszego patrona



Z kodem rabatowym :

DIY#BIŻU

uzyskacie 15% zniżki na zakupy! 
Tylko do końca miesiąca! 

***

A teraz Wy pokażcie mi jakie koraliki wykorzystujecie na aniołki? 
W poprzednim miesiącu nikomu nic nie udało się zrobić i bon został niewykorzystany wiec przechodzi on na ten miesiąc jako główna nagroda. 
Dla osób które użyją w swoich pracach koralików mamy bon o wartości 50zł. na zakupy w sklepie od naszego patrona cyklu, sklepu www.ELEMENCIKI.PL 



Zatem zapraszamy do wspólnego tworzenia.
Pokażcie nam swoje anielskie prace. 

Co należy zrobić aby otrzymać bon? 

> podlinkować tutaj pracę przedstawiającą aniołka z koralików.
> we wpisie umieścić baner naszego cyklu BIŻUTERIA 
> podlinkować użyte materiały do sklepu www.elemenciki.pl (przynajmniej jeden produkt musi być podlinkowany) 

(Nagroda zostanie przyznana przy conajmniej trzech różnych zgłoszeniach)

No więc czekam teraz na Wasze projekty!

Macie czas do 12 grudnia 2019.

***

Dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Pozdrawiam
Magdalena 

***



15 comments:

  1. Śliczne maleństwa. Niestety Próbowałam znaleźć w sklepie te skrzydła, ale znalazłam tylko pojedyncze ;-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skrzydełka będą lada dzień - no i oczywiście z rabatem! Niestety wszystkie się wyprzedały dlatego nie było ich teraz na stanie. Sklep Elemenciki.pl obiecuje że będą dostępne od 16 listopada w sklepie online www.elemenciki.pl!

      Delete
  2. Przepiękne. Wzięłabym takie maluszki i powiesiła na jakiejś tyciej choineczce :)

    ReplyDelete
  3. Świetne! Kiedyś robiłam takie i na ucho i na choinkę;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na uszach świetnie się prezentują. Też robiłam takie kolczyki - tylko użyłam wówczas perełkowych koralików. Efekt bardzo elegancki. Polecam.

      Delete
    2. Hehe a no właśnie perełek między innymi też użyłam i potwierdzam fajnie się w tym wypadku sprawdzają;D Elegancko i delikatnie wyszły też z opalem;)
      Pozdrawiam!

      Delete
  4. Ale cudne !!! muszę wreszcie coś podziałać w temacie biżuteryjnym :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No obowiązkowo! Mireczko ja po długiej przerwie wracam znów do koralików.. coprawda z prostymi rzeczami, ale coraz bardziej się wciągam.

      Delete
  5. Replies
    1. Dziękuje :) Zapraszam do spróbowania. Naprawde nic trudnego!

      Delete
  6. Replies
    1. Oj tak, ja uielbiam te aniołki. Już zrobiłam dwa tuziny.. i palnuje kolejne.. Nosze je w torebce i rozdaje znajomym, przyjaciołom, rodzinie. Są wspaniałe na taki mini świąteczny gift ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...