2019/11/08

#63 - CYKLICZNE SZYDEŁKO - Aniołki

Witajcie!

Na dzisiejszych zajęciach Cyklicznego Szydełka,
w sumie to już ostatnich w tym roku, będziemy robić ANIOŁKI.
Ostatnich z powodu braku waszego zainteresowania 
i braku zgłoszeń do naszych zabaw. 
Może za jakiś czas znów wrócimy do Cyklicznego Szydełka z większym zapałem z Waszej strony ;)

A tym razem małe, prościótkie aniołeczki,
które mogą być świąteczną dekoracją do prezentu,
można je zawiesić na choince,
a nawet i mogą być brelokiem do kluczy!



Tak więc zapraszam Was serdecznie
do wspólnego dziergania i mam nadzieję, 
że powstanie wiele cudownych aniołków.

Co potrzebujemy: 

> białą włóczke
> szydełko
> nożyczki
> drewniane koraliki


Na badzie koła dziergamy spódniczkę. 
Najlepiej jak będzie wykończona zaokrąglonymi wachlarzykami,
wówczas nasze aniołki będą miały fajne ubranka. 
Również potrzebujemy czapeczki, które mogą być przeróżne! 
Można zamiast czapeczek zrobić włoski zwłóczki, albo wełny czesankowej.
Wszystko wedle uznania. 
No i sznureczki na nóżki. 



Jak już to wszystko sobie wydziergamy to zabieramy się za montowanie naszych aniołków. 

Na sznureczku z łańcuszków montujemy koraliki na obu końcach 
Jeden koralik musimy przeciągnąć tak żeby trzymał obie nóżki i będzie on naszym stoperem żeby nie spadała nam spódniczka. 




Teraz nakładamy spódniczke oraz koralik który będzie naszą głową. 






Za pomocą szydełka nie powinniśmy mieć z tym problemu. 



Kiedy mamy już prawie wszystko zamontowane to nakładamy czapeczkę lub robimy włosy naszemu aniołkowi.
Ja za pomocą kleju na gorąco przymocowałam czapeczkę żeby się nie obracała i nie spadała z głowy aniołka. 



 No i nasz aniołek gotowy!




Mam nadzieję że uda się Wam zrobić takie świąteczne aniołeczki, które udekorują Wasze choinki czy prezenty.
Wszystkie szydełkowe aniołki możecie linkować poniżej! Zapraszam.

Dziękuje za wspólne dzierganki  

Pozdrawiam Was serdecznie 
Magdalena 

8 comments:

  1. Madziu sa świetne i proste do zrobienia.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Ekstra pomysł ! Tylko skad takie drewniane kulki wziąć???!!! Musze poszukać :)

    ReplyDelete
  3. Ale piękne! I rzeczywiście proste, a efektowne ❤.

    ReplyDelete
  4. Piękne. Niby takie proste, ale wymagają troszkę pracy. Ja oglądam cykliczne szydełko zawsze i może nie biorę udziału w zabawach, ale czerpię inspirację. Poszukam drewienek na główki i może uda mi się zrobić aniołki w tym roku :)

    ReplyDelete
  5. Dzięki za przypomnienie aniołkowych ozdób. Spróbuję coś podziałać:))

    ReplyDelete
  6. Mam u siebie w komputerze katalog "zrobić" i zbieram tam różne pomysły z internetu i tego typu aniołki też w tym katalogu są :) Jak starczy mi czasu to może je w końcu zrobię...

    ReplyDelete
  7. Pomysłowe i całkiem łatwe :-). Pozdrawiam :-).

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...