2019/11/04

INSPIRACJE - Parasol / Umbrella

Witajcie! 

Mam dziś dla Was bardzo nietypowy temat inspiracji
i myślę że może to być nie lada wyzwanie dla Was i waszej kreatywności. 

Z pewnością ten przedmiot znajduje się w każdym domu bez wyjątku,
ale używacie go tylko do ochrony przed deszczem... 
Nieprawdaż...??? 
No więc tym razem może uda Wam się przerobić go na coś innego. 
Tematem naszych inspiracji jest zatem PARASOL 

I have a very unusual topic of inspiration for you today and I think it can be a real challenge for you and your creativity.
Certainly, this item is in every home,  but you only use it to protect against rain ... Is not it ... ???
So this time maybe you can create it to something else from your old umbrella.
The theme of our inspiration is, therefore, an Umbrella




A zatem niech zadziała wasza kreatywność by stworzyć coś niezwykłego, przydatnego, a może ozdobnego... 
Pokażcie nam swoje projekty,
które powstały ze starych parasoli. 

So let your creativity work to create something extraordinary, useful or maybe decorative ...
Show us your designs that arose from old umbrellas.


Ja z mojego starego parasola uszyłam sobie torbę na zakupy:



***
A Wy co zrobicie ze swoim starym i połamanym parasolem? 
Macie już jakiś pomysł... 
...a zatem zapraszam Was do zabawy.

And what will you do with your old and broken umbrella?
Do you have any idea ...

... so I invite you to play.

***
Przypominamy zasady zabawy:

Prace zgłoszone do tej zabawy niekoniecznie muszą być nowe,
 możecie pokazać projekty, które stworzyliście wcześniej.
Tutaj jesteśmy bardzo elastyczne i odchodzimy od zasad
zgłaszania prac obowiązujących do pozostałych naszych wyzwań.  
Swoje prace konkursowe możecie zgłaszać do 30 listopada,
po tym terminie wyłonimy najlepszy projekt i nagrodzimy go banerkiem.

We remind you of the rules:
Works submitted for this game do not necessarily have to be new, you can show the projects that you created earlier in past.
Here we are very flexible and we depart from the rules reporting work in line with our other challenges.
You can submit your competition entries by 30 of November, after that date, we will select the best project and reward it with a banner.

***

A teraz jeszcze wyróżnienie najlepszej pracy w projekcie z poprzedniego miesiąca! 

DZIANINA I STARE UBRANIA



Dziękujemy wszystkim za inspiracje i prace którymi się tu z nami podzieliliście.

Wszystkie prace były bardzo ciekawe
i z ogromną radością podziwiałyśmy Waszą pomysłowość i kreatywność.

Jednomyślnie udało nam się wybrać pracę, która zostaje nagrodzona przez nas banerkiem najlepszej inspiracji.
A jest nią praca DANKI M.
fantastyczna jesienna dynia ze sweterka!
BRAWO! 



Gratulujemy pomysłu i wyróżnienia!

***
A teraz nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do wspólnej zabawy i inspirowania innych swoimi pomysłami!
Na wasze projekty czekam do końca miesiąca - oczywiście żaba otwarta dłużej..

Miłej zabawy!
Enjoy! 


***

Jak linkować?
Instrukcja obrazkowa ;)





3 comments:

  1. Weszłam na chwilę bo zaciekawił mnie temat ,,Parasol,, a tu taka niespodzianka.
    Miło mi, że wśród tylu świetnych prac moja skromna dynia została zauważona ... DZIĘKUJĘ :)

    ReplyDelete
  2. Gratuluje Danusi no i pomyśle co z parasolem chociaz ostatnio jeden wyrzuciłam a szkoda 😬

    ReplyDelete
  3. A ja miesiąc temu porządkując balkon wyrzuciłam duży parasol buuu, bu. Ale byłyby z niego torby na zakupy lub na przechowywanie :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...