2019/11/12

TUTORIAL - Bombka z haftem

Witajcie.

Do Świąt Bożego Narodzenia mamy jeszcze trochę czasu, ale to najlepszy moment na przygotowanie własnoręcznie wykonanych bombek. Możemy podarować je komuś bliskiemu lub ozdobić swoją choinkę.

Przygotowałam dla Was kursik, jak można wykonać taką ozdobę. Ja wykorzystuję swoje hafciki, ale możecie równie dobrze użyć tkaniny ze świątecznym obrazkiem, jak choćby Mikołajem, prezentami czy zimowym widoczkiem.
Zapraszam.



Do przygotowania bombki potrzebujemy:
- bombki plastikowe, akrylowe lub styropianowe,
- tkaniny,
- klej,
- nożyczki,
- koronki lub tasiemki.


 Przednią stronę bombki pokrywamy cienką warstwą kleju.


 Przyklejamy aidę z hafcikiem lub inną tkaninę do bombki. Ważne jest, aby mocno naciągnąć i docisnąć materiał.


Odcinamy nadmiar tkaniny.


Analogicznie postępujemy z drugą stroną bombki.


Odcinamy nadmiar materiału.


W miejscu połączenia tkanin przyklejamy koronkę lub tasiemkę.


Ja dodatkowo na środku koronki przykleiłam złotą tasiemkę.
Czekamy na wyschnięcie kleju.


Nasze bombki gotowe.



Pozdrawiam Was cieplutko, 
Monika

19 comments:

  1. Urocze sa:) a materiał złoty idealnie pasuje :) dzieki !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, Agato. To prawda, te metaliczne tkanimy są świetne.

      Delete
  2. Bardzo ładna, przypomniałam sobie że muszę sama zrobić bombkę na świeta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję.
      Koniecznie :), takie bombki mogą być fajnym prezentem, wszystkie tegoroczne przygotowuję na podarunek.

      Delete
  3. Uwielbiam te haftowane medaliony. Są rewelacyjne. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, również bardzo je lubię. Ślę pozdrowienia :)

      Delete
  4. Przepiękna!!! Dawno już nie haftowałam, muszę się zmobilizować, bo bardzo podoba mi się Twoja bombka :). Miłego dnia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Warto wrócić do haftu :-), ja próbowałam różnych technik rękodzielniczych, jednak haft to jest to, co daje mi najwięcej radości i satysfakcji. Pozdrawiam.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...