2020/09/08

#9 CAL2020 - CYKLICZNE SZYDEŁKO / ROCZNY KOCYK POGODOWY - wrzesień / cykl pod patronatem KOKONKI.pl

Witajcie Moi Drodzy! 

Wakacje jakoś tak szybko przeleciały.. pomimo tylu dni wolnych to wciąż brakuje nam czasu.. 

Nie wiem jak Wy,
ale ja cierpię na jego chroniczny brak !! 
Albo zbyt dużo biorę sobie na głowę. 

Mam jednak nadzieję, że Wasze kocyki są większe o kolejny miesiąc. 

BRAWO dla wszystkich uczestniczek naszej zabawy! 
Dziękujemy że wciąż się z nami bawicie! Jesteście niesamowite!!! 


Tutaj tylko przypomnienie zasad naszej zabawy
 >>KLIKNIJ tutaj<<

***
Przejdźmy do podsumowania naszego ostatniego miesiąca.

***

MAGDALENA
W poprzednim miesiącu jak pisałam miałam braki spowodowane niedostarczeniem włóczki na czas.. 
Wreszcie przesyłka do mnie dotarła i mogłam nadrobić moje zaległości. Niestety jednak w dalszym ciągu nie udało mi się zrobić wszystkich kwadratów.. ale pracuje nad nimi (tylko że już nie sama i ciężko mi pracować nad nimi kiedy chce)
Tym razem kwadraciki jeszcze muszę obrobić obwódką i połączyć ze sobą.. ale to już zrobię na przyszły miesiąc ;) 

Oczywiście w moim domu pojawiła się nowa istotka,
która nie pozwoliła mi zrobić zdjęcia bez niej...praktycznie żadnego... 
wiec tylko to pokazuje najlepszy obraz mojego niewykończonego wciąż kocyka. 
Bo tylko jak śpi mogę go robić.


Od góry kocyk jest nie rozłożony bo jego wielkość już  przekracza powierzchnię mojej podłogi i niestety nie mieści się żeby pokazać go w całości.
Chyba na ogrodzie za miesiąc będę robiła fotki ;) 


***
BOGUMIŁA
Niestety nie zawsze układa się tak jakbyśmy chcieli. Byłam przekonana, że jeszcze miesiąc wolnego przede mną i nadrobię zaległości w obrabianiu moich śnieżynek, ale niestety przygotowania do rozpoczęcia roku szkolnego (analizy papierów i inne zadania związane z przygotowaniem się do zorganizowania nauki w nowej sytuacji) sprawiły, że tego czasu mi brakowało. Już nie deklaruję, żadnych obietnic tylko robię na bieżąco nadrabiając. Jestem pewna, iż w końcu uda mi się wyjść na prostą z moim kocykiem. 
Dziś prezentuję to co udało mi się wykonać przez ostatni miesiąc aż do wczoraj. Kolorowe śnieżynki są wykonane terminowo, brakuje im tylko obwódki. 


     
***

Partonem oraz sponsorem naszego cyklu jest sklep KOKONKI.pl




Ci, którzy ukończą kocyk rozpoczynając go razem z nami 
i pokazując nam swoje postępy 
otrzymają od naszego sponsora:


- dla osoby która będzie z nami się bawiła przez cały rok i zostanie przez Nas wyróżniona
bon o wartości 200 zł na zakupy włóczek. 
(warunek - pokaże nam postępy z każdego miesiąca) 

- dla wszystkich osób które wytrwają z nami do końca i zrobią swój kocyk, nasz sponsor KOKONKI.pl przekaże:
bon o wartości 50 zł na zakupy w sklepie. 
(warunek - pokaże nam postępy z przynajmniej 8 miesięcy - czyli np. niekoniecznie comiesięczne wpisy - bo można opuścić 4 z 12)

A jeśli potrzebujecie materiałów na Wasze kocyki to możecie je zakupić w sklepie www.kokonki.pl 

z 10% rabatem. 

Wystarczy wpisać hasło: POGODOWY
uzyskacie wówczas zniżkę na włóczki
jednokolorowe * 
- włóczki ombre i kolorowe *
(Kod rabatowy można użyć tylko jeden raz w miesiącu dla zalogowanych użytkowników)

 ZAPRASZAMY DO WSPÓLNEJ ZABAWY!

***
Przypomnijmy sobie zatem Wasze postępy z minionego miesiąca ;)

stan kocyka na 11 sierpnia 2020


CZARNA DAMA
stan kocyka z dnia 8 sierpnia2020


stan zakładki z dnia 8 sierpnia 2020

stan kocyka na dzień 8 sierpnia 2020

stan kocyka na dzień 31 sierpnień 2020

Mięta
stan kocyka na 10 sierpnia 2020



SmaszKa made
stan kocyka na 7 września 2020



Akrimeks
stan kocyka za sierpień 

brak

***

A teraz czekamy na Wasze postępy za wrzesień. 

Do dzieła! 

Linkujcie poniżej! 
Linky Tools otwarte jest przez cały miesiąc, więc spokojnie możecie nadrobić Wasze postępy w dzierganiu kocyków i pochwalić się nimi tutaj. 
Macie cały miesiąc na linkowanie!
Czekamy na Wasze kocyki!

***
 

4 comments:

  1. Brawo kibicuje Wam bo sama marze o takim projekcie ale to moze kiedys ....

    ReplyDelete
  2. Świetne wszystkie, ale nadal Kocyk Bogusi u mnie na I miejscu. Brawo dziewczyny za systematyczność i wytrwałość.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Super sobie radzicie dziewczyny. A brak czasu to chyba teraz normalne. Każdy liczył na odpoczynek podczas wakacji ale chyba się przeliczył bo roboty i tak było mnóstwo.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...