2024/06/27

TUTORIAL: Upcykling metki odzieżowej

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę z prostym tutorialem -  jak przerobić metkę od ubrania?
Często kupuje się różne ubrania więc o metkę nietrudno. 
A co można z niej zrobić? 
Zobaczcie sami 😀




Potrzebne materiały:
- papier scrapowy (użyłam kolekcji  SECRETS Old Journal od  ITD Collection),
- baza tagu od GoatBox,
- kawałek papieru craftowego,
- ołówek, linijka,
- nożyczki, dziurkacz, 2 nity,
- do ozdobienia (sznurek, koronka, serwetka oraz motyw roślinny z wykrojnika, koraliki - serduszka, napis).


Najpierw wyszukałam metkę pasującą szerokością do bazy tagu. 


Rozcięłam tag na 2 równe części.


Z papieru craftowego wycięłam 2 paski pasujące do wysokości tagu. Przykleiłam je do metki i połówek tagu dzięki czemu powstały 2 klapki, które na dole zaokrągliłam przy pomocy nożyczek. 


Okleiłam wszystko papierem scrapowym z obydwu stron.



Tak prezentuje się całość po oklejeniu.


Dziurkaczem zrobiłam na klapkach otwory i założyłam nity. 


Pozostało tylko ozdobienie wg uznania. Przykleiłam koronkę z tkaniny i kawałek serwetki papierowej wyciętej wykrojnikiem, a później wyciętą z papieru roślinkę i napis. 


Na samym końcu przez nity przeciągnęłam sznurek i na jego końcach założyłam ozdobne koraliki. 
Tak prezentuje się cała praca. 



Upcykling metki nie zajął mi wiele czasu, a dzięki temu powstał ciekawy dodatek, który można wykorzystać w albumie, Junk Journalu czy też może być bilecikiem do prezentu. To już zależy od Was do czego go wykorzystacie. 

Życzę miłego tworzenia i pozdrawiam 😀
Małgorzata z Rękodzieło Margo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...