2017/04/08

TUTORIAL - Filcowy ocieplacz na jajko

Cześć Kochani. 

Pare dni temu pokazałam Wam jak wykonać szydełkowy pokrowiec na jajko.

Dziś przychodzę do Was z podobnym tematem,
jednak z innego materiału. 
Wykonany poniżej pokrowiec na jajo uszyłam z filcu. 

Bardzo szybko się go robi,
więc jeśli macie wolne jakieś pół godzinki,
no może maksymalnie godzinkę
to zapraszam Was na krótki kurs.



No więc zacznijmy od potrzebnych narzędzi i materiałów:
  • trzy kolory arkuszy filcowych - biały, czarny, beżowy 
  • igła 
  • nici
  • nożyczki
  • długopis / ołówek 
  • forma (wzór) 



Na kartce papieru narysujcie ciało i głowe baranka.
Jeśli chcecie to możecie skorzystać z moich schematów. 



Następnie wyciąć je z papieru i odrysować na filcu. 



Kiedy wszystkie elementy mamy już wycięte z filcu,
zabieramy się za przyszywanie ich do tułowia. 


Rozpoczynamy od przyszycia oczek,
następnie głowa - ja nie przyszywałam uszu żeby były bardziej elastyczne... 


Kolejno przyszywamy łapki 
i nóżki do jednej z części tułowia.

Tak wygląda przód.. 



...a tak tył... 

Teraz muszimy zeszyć ze sobą dwie części tułowia. 
Ja obszyłam je na okrętkę...

Tylko nie zszywajcie samego spodu ;) 


I mamy ocieplacz gotowy! 





Prawda że bardzo prosty?!

No więc zachęcam teraz Was do wykonania własnych ocieplaczy na wielkanocne pisanki. 

Ja mam jeszcze w planie zrobić kurczaczka i króliczka,
ale to już pokaże Wam na moim blogu osobistym.

Pozdrawiam i zapraszam do innych wielkanocnych i nietylko, projektów na blogu DIY - Zrób To Sam. 

2 comments:

  1. Ocieplacz wygląda świetnie! Może i wykonanie nie jest trudne, ale ja pewnie i tak nie dałabym rady. :D Jednak muszę przyznać, że instrukcja krok po kroku jest dla mnie jasna, a zdjęcia rozwiewają wszelkie wątpliwości. Super, że jest także wygląd przyszytych elementów od tyłu.
    ~Wer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)
      Cieszę się ogromnie że mój kurs Ci się podoba.. Zawsze staram się przygotować i opisać/pokazać wszystko tak jak sama bym chciała zobaczyć. Nie zawsze tutoriale ze zdjęciami rozwijają nasze wątpliwości... jeszcze raz to napisze, bardzo się cieszę że udało mi się przygotować i pokazać to w jasny i zrozumiały sposób. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na inne tutoriale.
      MAGDALENA

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...