2024/08/10

PAPIEROWO - Wakacyjna kartka w kształcie taga

Witajcie w kolejnym odcinku serii Papierowo. Sierpień to idealny czas na stworzenie czegoś w letnim klimacie. Ja proponuję Wam kartkę w na bazie taga z pozdrowieniami z gór. Zapraszam do wspólnego tworzenia!


Zanim przejdziemy do kursu mam dla Was wyniki zabawy na projekt z naturalnym elementem!

Prac nie wpłynęło dużo, ale za to każda była piękna i wybór był trudny. 

Ostatecznie wygrywa.... 😁



Zdobywasz paczkę niespodziankę od GoatBox ❤️ 
Proszę o kontakt na diy.zts@gmail.com w sprawie Goscinnych Wystepow oraz odbioru nagrody. 


***

Czego będziemy potrzebować?

- baza kartki tagowej i dedykowany jej foliowy szablon od GoatBox 

- papier scrapowy, wycinanki (ja użyłam tu różnych producentów)

- stemple, czarny tusz

- kwiatki

- sznurek i wstażka

- coś na dystanse (taśma, kosteczki, beermata)

- klej, nożyczki, ołówek, gilotyna lub nożyk i linijka


Krok 1.

Użyję bazy tagowej od GoatBox. Mamy do niej dedykowany szablon, co pozwala nam odrysować kształt z lekkim marginesem. 


I tak właśnie robię. Obrysowuję kształt  szablonu na papierze scrapowym i wycinam.



Krok 2.

Chcę, by mój tag miał jeszcze jedną warstwę, więc znowu obrysowuję szablon, ale tym razem wycinam go z jeszcze większym marginesem.

Nie zawsze wychodzi idealnie wycinanie ręcznie takich kształtów, ale pomocne jest wtedy pozaginane czy postrzępienie brzegów papieru. To maskuje błędy i fajnie wygląda. Tę warstwę przyklejam na dystansie.


Krok 3.

Przygotowuję sobie różne elementy. Wiem, że główną częścią kompozycji będzie wycięta z arkusika grafika. 



Krok 4. 

Przygotowuję sobie jeszcze kilka stempli, które odbijam czarnym tuszem. Moja kartka będzie w klimacie górskim, więc takie roślinne elementy mi tu pasują.

Krok 5. 

Układam kompozycję i przymierzam elementy. Moja kartka jest w klimacie górskim, więc znajdą się na niej góry, drzewa, kula ziemska, elementy roślinne.



Przyklejam wszystkie elementy na taśmę dystansową tak, żeby stworzyć efekt 3D. Niektóre podklejam kilkoma warstwami taśmy, inne tylko na jedną.

Klejem na ciepło przyklejam brązowy kwiatek i doklejam po  bokach dwa żółte. Do tego listki.


Pasujący napis umieszczam z boku - tak inaczej.



Przez nastemplowany tag przeciągam sznureczek i umieszczam na nim ważkę. 

Dziurkaczem robię dziurkę w miejscu, w którym jest ona na bazie i przeciągam zieloną wstążkę.


Jeszcze tylko chlapanie białym gessem i moja kartka jest gotowa. Mam nadzieję że Wam się podoba!




***

KONKURS!

Tradycyjnie zapraszam Was do udziału w konkursie sponsorowanym przez markę GoatBox!

Wasze zadanie w sierpniu polega na stworzeniu DOWOLNEJ pracy wakacyjnej. Macie na to czas do 5.09.2024

Do zdobycia jest paczka niespodzianka od GoatBox ❤️


Kilka najważniejszych zasad udziału w konkursie:

1. Konkurs polega na stworzeniu DOWOLNEJ PRACY WAKACYJNEJ. Baza nie musi być od GoatBox, ale będzie nam miło, jeśli tak będzie :)

2. Praca musi być nowa - to znaczy niepublikowana przed dniem rozpoczęcia wyzwanie tj. 10.08.2024.

3. Zgłoszenie na FB, Instagramie czy blogu powinno zawierać link do tego posta i wzmiankę, że bierzesz udział właśnie w tym konkursie. Proszę również o oznaczenie mnie - KartOlki i bloga DIY.

4. Możesz zgłosić dowolną ilość prac.

5. Link do pracy wrzuć klikając na samym dole mojego wpisu: CLICK HERE TO ENTER.

(Czasami wklejając link trzeba usunąć na samej górze: "http", ponieważ jest to już umieszczone w okienku i się dubluje a  wtedy link nie chce się zapisać)


Jest to mój ostatni wpis, który dla Was tu stworzyłam w ramach tego cyklu na blogu DIY. Cykl ten nadal będzie kontynuowany przez projektantki DIY. Zapraszam do dalszej zabawy. 

Dziękuję Wam za ten wspólny czas i twórcze działania! Czekam na Was na moim FB i Instagramie oraz YouTube. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...