2016/08/23

TUTORIAL - Paper Houses

Że uwielbiam szyć to chyba każdy już wie.
 Że uwielbiam papier i wszystko co z nim związane
to chyba się przekonujecie po moich papierowych wpisach.

Dziś chcę Was namówić do wykonania domków z papieru.

Spójrzcie jakie to proste.

Mam nadzieję, że zachęceni wystarczająco zatem zapraszam:) 



Potrzebować będziemy:

- papier w wybranej kolorystyce i raczej o większej gramaturze 
(tzn. by był wystarczająco sztywny)
- nożyczki 
- klej typu magic
- taśma dwustronnie klejąca
- linijka
- ołówek
- tablica do bigowania 


Rozpoczynamy od narysowania szablonu przy pomocy którego będziemy odrysowywać na wybranych kartkach nasze konstrukcje domków.



Przykładamy nasz szablon i rysujemy.



Wycinamy bardzo dokładnie i po liniach prostych.
Po liniach wyznaczonych zgodnie z szablonem zaginamy papier.




Sklejamy ze sobą wszystkie krawędzie.



Tak powstała nam konstrukcja domku bez dachu.



Dach wycinamy wg szablonu i doklejamy do konstrukcji domku.





Ja postanowiłam, że moje domki będą miały okna. 
Dlatego je po prostu narysowałam.



Gotowe!!! 

Widzicie jakie to proste, a dekoracja niebanalna gwarantuję.




Krótkie przypomnienie wszystkie produkty wykorzystane do powstania tej pracy zostały podlinkowane w sklepach u naszych sponsorów nagród.




Czekam na Wasze komentarze i papierowe domki :)
Wrzucajcie Wasze linki za pomocą InLinkz.








7 comments:

  1. Domki świetne. Tyle razy przechodziłam w sklepie koło podobnych, metalowych ale strasznie drogich i miałam na nie ochotę. Nie wpadłam na pomysł, by zrobić z papieru! Tym bardziej, że można pokombinować z kolorem, wielkością domków:) Rewelacja!

    ReplyDelete
  2. Oryginalna dekoracja i pomysł na czas z dziećmi, które na pewno ucieszą się z własnoręcznie wykonanych domków :).

    ReplyDelete
  3. Kiedy byłam dzieckiem, moja mama robiła mi takie domki. Całe miasta. Wspomnienia... :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo dziękuję za wszystkie ciepłe komentarze będzie mi ogromnie milo obejrzeć Wasze propozycje czekam na zdjęcia klikajcie (add your link) :)

    ReplyDelete
  5. Świetnie to wygląda...sama zamiar mam robić domki z wyciętymi okienkami a'la lampiony. Ale te również są sliczne :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...