2016/12/23

CYKLICZNE SZYDEŁKO - Nagroda za udział w VI edycji zajęć Cyklicznego Szydełka

Kochani dziś nie będzie żadnego projektu do wykonania,
choć może i niektórzy z Was na niego czekali,
to mamy święta i będziemy odpoczywać ;) 
Wybaczcie mi również to opóźnienie z wpisem... ale jestem właśnie swiatecznej podróży... i zapomniałam ustawic wspisu automatycznego publikowania. 
Tak wiec...
Chciałabym Wam życzyć spokojnych i rodzinnych Świąt... 
w zaciszu domowym, 
relaksując się bez zbędnego stresu, że coś trzeba wykonać na czas. 
Mam nadzieję, że po świątecznej przerwie,
z chęcią przyłączycie do kolejnych nowych projektów jakie dla Was przygotowałam w Cyklicznym Szydełku na kolejny Rok. 

A dziś chciałabym Wam wszystkim podziękować za udział w zajęciach Cyklicznego Szydełka w ciągu tego całego roku 2016.
Powstało wiele wspaniałych prac, które zasługują na wyróżnienie,
niektórzy nawet otrzymali już nagrody za udział w zajęciach.. i dziergają cuda i cudeńka ;)
a dziś szczęśliwym posiadaczem kolejnej nagrody jaką dla Was przygotowałam stanie się jedna z osób która wzieła udział w VI edycji naszego cyklu. 

Oto lista osób które wzieły udział w zabawie:


6. Ada

10. Karolina 
14. Tina J.
15. SmaszKa  

17. Natalia F. 
18. SmaszKa




nagroda wędruje do osoby ukrytej pod numerkiem....



Jeszcze raz serdecznie wszystkim dziękuje za udział w zabawie. 

A zwycięzcę bardzo proszę o kontakt w celu wysyłki nagrody. 
Email znajduje się w górnej zakładce "Napisz do NAS"





Pozdrawiam świątecznie :) 




7 comments:

  1. Ojej jaka miła niespodzianka:) Dziękuję za zabawę:) i już czekam na kolejne edycje:) Wesołych Świąt:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gratuluję i prosze o kontakt w sprawie wysylki nagrody.

      Delete
    2. Dziękuję:)
      Już napisałam maila:)
      Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt:)

      Delete
  2. Gratulacje dla Natalii.
    Ciekawa jestem nowych zadań 😀
    Wesołych Świąt 🎅🏻🌲

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będzie w czym wybierać.. a projekty będą różnorakie.

      Delete
  3. Gratuluję Natalko :) Madziu zdrowych spokojnych Świąt. Mam nadzieję,że przy Twoich kursikach podołam kolejnym zadaniom. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z pewnością podołasz... postaram sie przygotować cos w różnej tematyce i stopniu trudności więc każdy znajdzie coś dla siebie. Wesołych Świąt.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...