2016/12/03

TUTORIAL - Świąteczna kartka

Dzień dobry !

Dzisiaj po półrocznej obecności na blogu D.I.Y. żegnam się z Wami tym wpisem. To był wspaniały czas, czas z cudownymi dziewczynami - pełnymi chęci, pasji i pomysłów. Nigdy nie zapomnę tej przygody. Ale jak to z przygodami bywa każda musi się kiedyś skończyć. To mój własny wybór i choć wiem, że jeszcze mam dużo do pokazania Wam, nie chciałabym robić czegoś na pół gwizdka. Ja szykuję siły na nowe działania w pracy i na nowe wyzwania w życiu blogowym. Od czasu do czasu, jak tylko czas pozwoli będę pojawiać się jako gościnna projektantka i inspirować Was moimi pomysłami - póki co głowa ich pełna :)

Dzisiaj przygotowałam tutorial jak zrobić kartkę świąteczną. Prostą w formie, a jednocześnie lekko przestrzenną.



Materiały:
- papiery świąteczne - różnej wielkości o podobnej kolorstyce
- baza kartki lub biały karton
- klej
- nożyczki
- gotowy kwiatek lub inna ozdoba
- tekturowy napis lub wydruk z życzeniami
- taśmy washi lub inne


Przygotowujemy bazę dla naszej kartki


Przycinamy kilka kawałków i tworzymy kompozycję. Wszystkie kartki strzępimy nożyczkami (oczywiście jeśli ktoś lubi takie postrzępione papierki).



Naklejamy taśmę na mniejszą z baz


Naklejamy wszystkie częsci i doklejamy napis.


Wycinamy z papieru potrzebne nam kwiatuszki. Dokładamy na środku nasz gotowy. Ja końcówkę jeszcze dodatkowo zakręciłam



Doklejamy pozostałe kwiatuszki, listki, wszystko co chcemy.


I kartka gotowa


Mam nadzieję, że wykorzystacie tego tutka jeszcze przed najbliższymi świętami.

Pozdrawiam serdecznie. Koraliki Beaty

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...