2017/06/28

Nowa projektantka - KasiuLove

Poznajcie naszą drugą projektantkę, 
która dołączyła właśnie do naszego zespołu DIY-zrób to sam. 

Witamy serdecznie i czekamy niecierpliwie na
oryginalne pomysły! 



************
Witam, 

Mam na imię Kasia.
Pewnego dnia oglądając blogi innych, nabrałam śmiałości by stworzyć własny. I tak bloguje już sobie trzy lata. 
Moje Kasiulowe prace możecie oglądać na blogu kasiulove.blogspot.com lub na FB https://www.facebook.com/kasiulove/

W tamtym czasie zaczynałam swoich sił w decoupage i była to miłość od pierwszego przyklejenia, trochę też kartkuję i scrapuję. 

Lubię odnawiać starocie i nadawać rzeczom drugie życie. Nie wiem czy kwestia wykształcenia (dumnie brzmiący inżynier ochrony środowiska), czy być może wrodzona sknerowatość zaprowadziły mnie na drogę rzeczy z odzysku i idei upcyklingu - ale nie lubię wyrzucać i wszystko mi się przydaję. 


Ostatnio, jako mama dwójki maluchów Jasia i Julii,
na nowo uczę się kreatywności.



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...