2018/02/15

#10 METAMORFOZA - Stolik, a może siedzisko?

Kupiłam dawno temu i nawet nie pamiętam z jakim przeznaczeniem na stolik czy może półkę? 
Wykonana z surowego drewna pierwotnie chyba miała stanąć w pokoju i służyć mi jako nocny stolik, ale w efekcie stanęła zapakowana w piwnicy.
A dziś pokażę Wam jak zupełnie zmieniła swoje przeznaczenie.
 Ze stolika stała się wygodnym siedziskiem :).



Pierwotnie wyglądał tak 




 Pracę rozpoczynamy od rozkręcenia naszego stolika.


Wszystkie elementy należy delikatnie przetrzeć papierem ściernym tak aby pozbyć się kurzu, tłuszczu i usunięcia ewentualnej warstwy lakieru.


Dopiero wtedy możemy przystąpić do malowania.
Ja swój stolik pomalowałam na kolor biały.


Po wyschnięciu możemy wszystkie elementy z powrotem skręcić do siebie.


Teraz jest odpowiednia pora na uszycie poduszki.
Należy dokładnie wymierzyć górę naszego stolika szerokość i długość i na podstawie tych wymiarów wykroić gąbkę tapicerską,
a następnie dopasować materiał na pokrowiec. 


 Poszewka musi zawierać zapas na szerokość gąbki tzn. aby ładnie układały się na rogach.

 I tak prezentuje się gotowa podusia

 Siedzisko zyskało jeszcze kosz na drobiazgi, a kosz nowe ubranko.


To co stolik czy siedzisko?

14 comments:

  1. Zdecydowanie siedzisko. Z koszykiem prezentuje się uroczo. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. A dla mnie zdecydowanie stolik a właściwie dwa w jednym , zależy co potrzebne, bo wystarczy zdjąć poduchę i mamy stolik :-)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Podsunęłaś mi pomysł na reanimację starej szafki. Jest większa niż Twoja, więc i zabawy będzie więcej.:-) Świetna przemiana. :-)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładna metamorfoza, dla mnie zdecydowanie stolik.

    ReplyDelete
  5. Jak ślicznie i fantastycznie ten stolik przerobiłaś :)

    ReplyDelete
  6. Super pomysł i bardzo praktyczny . Piękne siedzisko .

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    ReplyDelete
  7. Swietna metamorfoza i jak dla mnie siedzisko:)

    ReplyDelete
  8. I jedno, i drugie. :)
    Wyszło przepięknie ;)

    ReplyDelete
  9. I jedno i drugie! Świetna metamorfoza, a koszyk dodaje uroku :)

    ReplyDelete
  10. great metamorphosis and a seat for me :),thank for sharing good i dea !

    Animation

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...