2018/02/03

#26 GOŚCINNE WYSTĘPY / mirosek / Serduszko - podkładki pod kubek

Witajcie! 

Dziś mamy zaszczyt gościć Mireczkę, 
znaną w sieci jako mirosek.
Na Gościnne Występy jakie właśnie mają miejsce Mirka przygotowała dla Was prosty kursik na walentynkowe podkładki.



***

Witam wszystkich bardzo serdecznie :)
Mam na imię Mirka a w świecie blogowym istnieję jako mirosek
tu strona z moimi pracami

Rękodziełem pasjonuję się odkąd pamiętam. 
Moje hobby to: szydełko, hafty, frywolitka, druty, zabawy ze wstążką, recykling, papierowa wiklina i papierki.
Dodatkowo mam kota na punkcie kotów :)

W bombkowym wyzwaniu na blogu D.I.Y
moja praca zajęła I miejsce, tym samym otrzymałam możliwość Gościnnego Występu i przygotowania dla Was tutka.

Bardzo dziękuję organizatorkom za docenienie mojej pracy,
 a Was zapraszam na kurs 
"Serduszko krok po kroku - podkładki pod kubek"












***

Bardzo proste i prześliczne podkładki! 
Idealne na nadchodzące Walentynki! 
Dziękujemy, że podzieliłaś się z nami swoim pomysłem.

17 comments:

  1. Ja również bardzo Wam dziękuję a Gościnne Występy u Was to sama przyjemność :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Czerwone serce - gorące serce i od razu lżej na duszy:)
    Na pewno sobie wydziergam!

    ReplyDelete
  3. Fajne te serduszka, idealne na zajęcia z dziećmi. Już wykonałam jedno jako przykładowe :) Pokazałam u siebie na blogu. Nie jest podkładką, bo wyszło mniejsze.

    ReplyDelete
  4. Piękne serducha na pewno spróbuję takie zrobić. Pozdrawiam i dziękuję za kursik

    ReplyDelete
  5. Wspaniały kurs - podkładki są rewelacyjne.

    ReplyDelete
  6. Podziwiam każdego, kto szydełkuje, próbowałam raz. Bardzo oryginalny pomysł i ozdoba, która na pewno znalazła by zastosowanie przy dekoracjach.
    Pozdrawiam.
    Szkicownik Cookie

    ReplyDelete
  7. Super kursik , zrobiona z kordonka może być świetnym dodatkiem do kartki np
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Fajne podkładki :)
    Jestem pod wrażeniem opisu i fotek ♥ Dokładna relacja krok po kroku :) Super ♥

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajne podkładki. Z pewnością sobie wydziergam :) Dziękuję Mirosku za kursik :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...