2018/02/01

#28 WYZWANIE - Zakładka do książki

Witajcie ! 
Dziś na przekór statystykom rzecz będzie o czytaniu. A właściwie o dodatku do czytania - o zakładkach. Zapraszamy do wspólnej zabawy i naszego nowego wyzwania. 
Today against all odds - thing is about reading. 
Reading accessories such as bookmarks to be exact. 
Have fun and join our new challenge! 





Podobno obyczaj spędzania wieczoru z książką odchodzi do lamusa. Statystyki mówią, że ponad połowa Polaków nie przeczytała w zeszłym roku ani jednej książki, a ponad 40 procent nie posiada nawet książki w domu. 
My takim statystykom nie dajemy wiary. Uparcie wierzymy, że czytanie to cudowna forma relaksu i balsam na wszelkie zło. Dlatego dziś zapraszamy Was do stworzenia zakładki do książki. W końcu, nie zawsze udaje się książkę "połknąć" na raz. 
It appears that spending time reading a book is no longer "a thing". Statistical over a half of Poles didn't read a single book last year and over 40 percent don't even have one at home! Well, we refuse to believe such statistics. We believe the reading is a great way to relax. Therefore we invite you to create your own bookmark.

A to nasze inspiracje:

Check our inspirations below:

Magdalena - wykonała zakładki na szydełku: 
ażurową oraz z serduszkiem.
Magdalena did two crochet bookmarks: lacy and with a heart.




***
Halinka - postanowiła wykorzystać skrawki papieru scrapowego i wyczarowała aż trzy zakładki.
Halinka decided to reuse some paper scraps and made three bookmarks. 
 

***

Ula - wykonała zakładkę haftem krzyżykowym. Motyw kuchenny idealnie pasuje do książki kucharskiej:)
Ula's bookmark is made using cross-stich kitchen pattern. It's perfect for cooking books. 
 

***
Monika - postawiła na kolor i za zakładki służą jej puszyste pompony.
Monika bets on some colour - her bookmarks are fluffy pompoms. 

***
Miluse - stworzyła energetyczne mix-mediowe zakładki.
Miluse created energetic mix-media bookmarks. 


***
 Agnieszka - wyczarowała biżuteryjną, postarzaną zakładkę w stylu vintage.
Agnieszka designed a vintage jewellery bookmark.

***
A ja (Kasia) - lubię różnego rodzaju teksty motywacyjne. Dlatego umieściłam jeden na zakładce. 
And me (Kasia) - I like motivational quotes so I've put one on a bookmark.



Jak widzicie - nie ma dwóch identycznych zakładek. Ba! Nie ma nawet dwóch podobnych. Dlatego jesteśmy pewne, że podejmiecie wyzwanie i stworzycie wyjątkową zakładkę. Przypominamy, że technika prac jest dowolna. 
Swoje prace dodawajcie za pomocą żabki.

As you can see - there are no two identical bookmars. There even aren't two similar ones. We're sure you're up for the challenge and prepare a uniqe bookmark. Just to remind you - every technique is allowed.  Use InLinkz tool to add your work.

***

\

10 comments:

  1. Cudowne inspiracje! Każda zakładka niezwykle mi się podoba.
    Już podkradłam kilka pomysłów;P
    Uwielbiam zakładki do książek:) Sama robię ich dużo, rozdaję znajomym i cieszę się, gdy są w użyciu. Mam tez sporą kolekcję zakładek-reklamówek (takich dołączanych do książek, rozdawanych na różnego rodzaju firmowych imprezach itp.)
    W tym wyzwaniu nie może mnie zabraknąć:)))
    Pozdrawiam serdecznie i z niecierpliwością czekam na zakładkowe pomysły twórczych duszyczek:)

    ReplyDelete
  2. ooo to ja do tych statystyk na pewno nie należę. Kocham czytać, książki pochłaniam nie raz "na raz" a w domu mam ich kilkaset :)
    Śliczne zakładki dziewczyny zrobiły, myślę że mi też uda się coś stworzyć.

    ReplyDelete
  3. no jak zakładki to mnie nie może zabraknąć , bo uwielbiam je robić !! A inspiracje dziewczyn świetne!!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. zakładki świetne, ja też uwielbiam czytać książki, choć w zeszłym roku za wiele nie przeczytałam, to mam nadzieję, że zmieni się to w tym roku. Na razie jest super, bo kończę czytać już drugą w tym roku

    ReplyDelete
  5. Pomysłowe i bardzo ładne zakładki. Mi najbardziej przypadły do gustu te przez Halinkę zrobione
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Wszystkie zakładki są przepiękne. Szczególnie urzekła mnie ta robiona filetem. Kiedyś zrobiłam sobie tą techniką, ale ze swoim imieniem, pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Swietne inspiracje. Jestem pewna, ze bedzie wiele cudownych prac. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  8. Statystycznie to leżymy,ale indywidualnie nie mamy sobie nic do zarzucenia ;)
    W zeszłym roku doliczyłam 50 tytułów.Szał to nie jest,ale żenada też nie :)
    Czy można swoją zakładkę zgłosić również gdzie indziej? Własnie robię do innej zabawy i mogłabym od razu w dwóch miejscach pokazać ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście. Nie ma problemu. Można zgłaszać na inne wyzwania :) Zapraszamy!

      Delete
  9. Czytanie jest równie zajmujące co tworzenie. Tylko żal, że tych przyjemności nie da się robić jednocześnie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...