2018/03/01

#29 WYZWANIE - Być kobietą...

Być kobietą!

Być kobietą, być kobietą - marzę ciągle będąc dzieckiem,
być kobietą, bo kobiety są występne i zdradzieckie...
Być kobietą, być kobietą - oszukiwać, dręczyć, zdradzać
nawet, gdyby komuś miało to przeszkadzać. 

Mieć z pół kilo biżuterii, kapelusze takie duże 
i od stałych wielbicieli wciąż dostawać listy, róże. 
Na bankietach, wernisażach pokazywać się codziennie... 
Być kobietą - ta tęsknota się niekiedy budzi we mnie. 

Ekscentryczną być kobietą - przyjaciółki niech nie milkną, 
czas niech płynie w rytmie walca, dzień niech jedną będzie chwilką. 
Jakaś rola w głównym filmie, jakiś romans niebanalny... 
Być kobietą w dobrym stylu, Boże, daj mi... 

Gdzieś wyjeżdżać niespodzianie, coś porzucać bezpowrotnie, 
łamać serca twardym panom, pewną siebie być okropnie... 
Może muzą dla poetów, adresatką wielkich wzruszeń? 
Być kobietą w każdym calu kiedyś przecież zostać muszę!



Z pewnością większość z Was, jak nie wszystkie znacie tekst Alicji Majewskiej "Być kobietą". Dzisiaj zapraszamy Was na wyzwanie, do którego inspiracją niech będzie właśnie test tej piosenki. Wykonajcie pracę, która będzie zawierała elementy kobiecości. Jaką kobietę wybierzecie? 
Romantyczną, buntowniczą czy drapieżną? 

Jesteśmy ciekawe jaką odsłonę kobiety nam pokażecie :)
A tymczasem zobaczcie nasze inspiracje:

Magdalena (Majalena) zainspirowała się cytatem "Mieć z pół kilo biżuterii..." i wykonała miseczki na jej przechowywanie.

Kasia (SmaszKa) wykonała bardzo kobiecy igielnik.

Halinka (Inka-art) zrobiła komplet wisiorów z użyciem papierów scrapowych.

Agnieszka przygotowała medalion (zawieszkę) w stylu barokowym.

Kasia (KasiuLove) zrobiła bardzo kobiecą kartkę okolicznościową pełną kwiatów i koronek.

Miluše swoimi kobiecymi notesami przeniosła nas do innej epoki.


A ja Ula na przekór piosence wykonałam ATC z kobietami romantycznymi.

***
Aby wziąć udział w wyzwaniu należy zgłosić pracę, która została przygotowana samodzielnie i zgodnie z tematem naszego wyzwania.
Dozwolone są wszystkie techniki rękodzielnicze i każda forma pracy.

Dla zwycięzcy wyzwania mamy nagrodę, banerek, 
oraz zaproszenie na Gościnne Występy.

Malejana ufundowała bardzo kobiecą nagrodę rzeczową
w skład której wchodzi:
> zestaw błyszczków i szminek,
> zapachowe mydełko 
> silikonowe gąbeczki do makijażu,
> oraz silikonowe pędzelki do makijażu.

***

UWAGA!
Niektóre z Was nie zgłaszają swoich prac przed obawą Gościnnych Występów. Nie bójcie się zgłaszać swoich prac i brać udział w naszych wyzwaniach!
Gościnne Występy są formą wyróżnienia i możliwością zaprezentowania się na naszym blogu, są dobrowolne, a nie obowiązkowe! 
Wiec jeśli nie chcecie to nie musicie ich przygotowywać - ale banerek z wyróżnieniem i tak otrzymacie :)


***

Projekty możecie zgłaszać do końca marca za pomocą InLinkz, dodając link bezpośrednio do Waszej wyzwaniowej pracy, a nie do całego bloga.

***
W imieniu DT DIY serdecznie zapraszam
 do wspólnej zabawy na naszym blogu 
i życzę Wam miłego tworzenia,
Ula K.

***


10 comments:

  1. Ula świetny temat i piękne inspiracje. Banerek sobie powiesiłam i postaram się coś zrobić.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję w imieniu DT. Czekamy zatem Aniu na Twoja pracę :)

      Delete
  2. No właśnie, te Gościnne Występy są dla mnie barierą ale ... ale liczy się przecież dobra zabawa (,,występować,, to ja naprawdę nie chcę :D ).
    Piękne prace ... jedna już mnie zainspirowała.
    Wczoraj wpadła mi w ręce gazeta z piękną kobietą, od razu pomyślałam, że trzeba ją jakoś wykorzystać ... chyba to zrobię :)
    Miłego dnia Wszystkim ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I nie musisz Danusiu, jak nie chcesz :)
      Cieszmy się, że coś Cię zainspirowało ;) Czekamy na pracę :)

      Delete
  3. ja tez mam pomysł , więc banerek umieszczam na blogu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super :) z Niecierpliwością czekamy na Twoja pracę :)

      Delete
  4. Cudowna piosenka i piękne inspiracje:)

    ReplyDelete
  5. Coś podziałałam:) Nie wiem czy o to chodziło. Ale, co tam...
    Ulcia, to za Twoją przyczyną, czego się nie robi... Pozdrawiam twórczy Zespół:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Alinko :) aż ciepło mi się na sercu zrobiło ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...