2018/03/22

VIDEO TUTORIAL: Obraz w ramce / Picture in a frame

W dzisiejszym projekcie wykorzystałam skrawki papierów oraz resztek, których zawsze zostaje sporo podczas tworzenia kartek i innych projektów papierowych.

For today's project, I have used scraps of scrapbook papers, which many remain in the making.





Będziemy potrzebować:
- skrawki i resztki różnych papierów
- klej
- białe gesso
- kolorowe tusze
- stemple
- kwiat lub kwiaty, 
- dowolny napis,
- ażurową tekturkę 
- drewniana rama

We will need:
- scrapbook scraps
- glue
- white gesso
- color inks
- a stamp
- to decorate the chipboard, the flower and the inscription
- wooden frame


Najpierw dociełam papier, aby dopasować go do przygotowanej ramki, następnie przykleiłam paski papierów.
At first I cut off the paper so that I could fit into a ready-made frame, stuck the paper strips across the paper.



Potem całość przetarłam gessem,
Then I rubbed the paper with not completely white gessem



Po wyschnięciu spryskałam wodą, 
a wzdłuż pasków zastosowałam kolorowy atrament,
najpierw fioletowy, potem turkusowy.
After drying, I sprayed the paper with water 
and applied a color ink along the strips, 
first purple, after the turquoise dry.


Wybrałam stempel pokazujący szycie i odbiłam go na niektórych pasach. Wśród nich użyłam również stempelek z kwadratem.
I chose a stamp showing the sewing and I printed this stamp on some strips. Among them I still printed a stamp with a square.


Obramowałam cały obrazek, ozdobiłam tekturką, dodałam kwiatek i napis.
I framed the whole picture, decorated wiht a chipboard, a flower and a sign.





A tutaj możesz obejżeć krok po kroku cały proces:
Here you can see the procedure:



Dziękuje za odwiedziny 
Thank you for your visite! :-)

4 comments:

  1. Powstało śliczne dzieło sztuki! Piękne kolory.
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  2. Świetna praca, taka żywa i kolorowa :)

    ReplyDelete
  3. Witam radośnie w ten zimny marcowy dzień oczarowała mnie twoja praca wygląda cudownie Mam też jakieś zdolności manualne tak sądzę hahaha z chęcią coś takiego wykonam bo wygląda to naprawdę mega uroczo i żywiołowo pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę mnóstwa kreatywności w tworzeniu kolejnych fantastycznych prac przyjemnego weekendu


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    ReplyDelete
  4. Pomysł z pudełkami po tiktakach na pewno wykorzystam u siebie :) Extra
    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...