2018/06/05

INSPIRACJE - SŁOIKI

Witajcie Kochani,

mam nadzieję że dobrze się z nami bawicie,  że zarówno czerpiecie pomysły
 z naszych prac  jak i sami inspirujecie się wzajemnie.

Cykl został stworzony dla wszystkich Osób, które lubią
poeksperymentować z przedmiotami pochodzącymi z recyklingu.
Nadać drugie życie niepotrzebnej z pozoru rzeczy to fajna sprawa, a jeśli
pełni ona rolę zarówno praktyczną jak i dekoracyjną - to już jest wspaniale.

Jesteśmy z Was bardzo dumne, podziwiamy  kreatywność i wszechstronność.
Oby tak dalej - zachęcamy wszystkich by pochwalili się tutaj
swoimi pracami - pamiętajcie, to nie jest konkurs i projekty nie muszą być nowe.
Możecie troszeczkę poodkurzać Wasze blogi i podrzucić wszystko,
co mieści się w proponowanym temacie miesiąca.


Więc czas na nowe pomysły, tym razem zajmiemy się SŁOIKAMI.








Oto nasze propozycje - niektóre może już znacie ale dla przypomnienia
wrzucamy wszystko, co zrobiłyśmy w tym temacie.
Każda praca jest inna więc im więcej propozycji tym lepiej.
Mamy nadzieję, że każdy z Was znajdzie tu coś dla siebie :-)


Inspiracje od Magdaleny  - Majalena





Pomysły od Urszuli - Ula K.







Od Honoraty - Fioletowa Żyrafa






 Od Agnieszki - Biała szafka Agi 


Od Justyny - Inka


Od Kasi - Kasiulove 




oraz ode mnie - Inka-art






I teraz oddajemy głos Wam -  Kochani Czytelnicy, słoiki rządzą,
żabka czeka a my wypatrujemy niecierpliwie ciekawych propozycji :-)

Od tego miesiąca najlepszy projekt - wyłoniony w drodze głosowania DT-
będzie nagradzany spersonalizowanym banerkiem!!!

A jeśli pojawi się więcej niż 30 zgłoszeń - dla zwycięzcy
osobiście przygotuję nagrodę niespodziankę :-)


W imieniu DT DIY gorąco zachęcam do wspólnej zabawy :-)
No to linkujemy! 


Inka-art



16 comments:

  1. ooo ze słoiczków to kilka prac u mnie powstało :) Większość z nich nawet była na zabawy na DIY:) muszę poszukać ich na blogu. Czy jest jakieś ograniczenie w ilości podanych linków?
    A Dziewczyny ciekawe propozycje nam tu zaprezentowały :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej nie ma ograniczenia, jesli wystapia jakies problemy z dodawaniem wiecej niz jednego linka to zostaw link w komentarzu. Pozdrawiam.

      Delete
  2. Czy praca dodana do żabki, musi być nowa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, nie musza to byc nowe prace, ale takie ktore dotyczą tematu. Przekop swojego bloga i linkuj. Ps.bedzie nam bardzo milo jesli umiescisz u siebie banerek ze bierzesz udział w naszej zabawie. Pozdrawiam.

      Delete
    2. Mam jeszcze kilka zdj że sloiczkami, więc w nowym poście dodam link i banerek

      Delete
  3. Słoiczki to bardzo wdzięczny temat , lubię recykling słoiczkowy i na pewno cos w tym temacie znajdzie .
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serdecznie zapraszamy Aniu,trzymamy za słowo i z niecierpliwością czekamy na Twoje propozycje :-)))

      Delete
  4. Super inspiracje, ja też coś mam ze słoiczków robione, zaraz przekopię blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest nam bardzo miło - dziękujemy za piękne prace :-)))

      Delete
  5. Świetne słoiki! Słoiki jako wielofunkcyjne igielniki są super!:) Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękujemy i zapraszamy do udziału w zabawie :-)))

      Delete
  6. Świetne prace:) bardzo pomysłowe.Ja również uwielbiam słoiki wykorzystywać :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Igielniki i karmnik mnie zachwyciły !!! Super! Idę poszukać swoich na blogu :)

    ReplyDelete
  8. Słoiki obok butelek to jest to co lubię. Słoików mam na swoim koncie sporo. Nie chciałabym nadwyrężyć cierpliwości żabki dlatego wrzucę post ze słoikami, które mi jeszcze zostały oraz post z moim ulubionym słoikiem z aniołkami (stare). Jeżeli zdążę to mam w planach użyć słoik inaczej niż do tej pory ... jak zrobię to wrzucę :)
    Ciekawe inspiracje ... na pewno skorzystam z Waszych pomysłów na igielnik. Podoba mi się też plaża w słoiku :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Oooooo słoiki to i ja lubię :) Zaraz przekopię bloga i dodam co nieco :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...