2018/08/18

VIDEO TUTORIAL: Szalona zakładka/ Crazy bookmark

Zakładki pasują każdemu, kto lubi czytać, więc jest to wdzięczny mały prezent dla przyjaciół.
Pokażę Ci, jak zrobiłam tę zakładkę.

Bookmarks fit everyone who likes to read, so it's a grateful little gift for friends. And I'll show you how I made this bookmark.




Potrzebowałam:
- karton o wymiarach 7,5 x 15 cm
- farba akrylowa
- szablony
- znaczki
- czarny stempel
- kolorowe szpilki alkoholowe
- czarny szkicownik 0,3 mm
- czarny papier o wymiarach 8 x 15,5 cm
- dziurkacz
- sznurki
- klej, nożyczki

I needed:
- carton of size 7.5 x 15 cm
- acryl colours
- templates
- stamps
- black stamp pad
- colorful alcoholic pins
- black sketch pen 0,3 mm
- Black Thursday with a size of 8 x 15.5 cm
- grommet
- strings
- glue, scissors


Najpierw pomalowałam karton nierównomiernie za pomocą dwóch różnych kolorów farb akrylowych, jak widać na zdjęciu.

I first painted the cardstock unevenly with two different acrylic colors as shown.


Następnie ułożyłam wzór na tekturze na szablonie w kolorze białym

Next, I put the pattern on the cardstock over the pattern template in white



a potem innym szablonem w kolorze czerwonym.

and then over another template with red color.



Odbiłam stemple w tle na tym kartonie.

I printed background stamps on this cardstock..



Na białym papierze namalowałam obrazek i poprawiłam go alkoholowymi markerami.

Uwaga: Jeśli używasz markerów alkoholowych, musisz użyć stempla na bazie wody. W przeciwnym razie Twoje odbitki się rozmyją.

On a white cardstock I printed a "crazy" stamp and stained it with alcoholic pens.

Caution: If you use alcohol pens, you need to use a water-based stamp. Otherwise your stamp will be broken.


Potem wycięłam cały obraz i przykleiłam do wcześniej przygotowanego tła tektury. 
Piórem Skech podkreśliłam kontury i linie.

Then I cut the whole picture and stick to the cardstock.. Skech's pen was highlighted by contours and some lines.



Czarnym tuszem podkreśliłam krawędzie zakładki

In black stamping I highlighted the margins of the bookmark



a następnie umieściłam zakładkę na czarnej tekturze.

and then I put the bookmark on a black cardstock.



Dodałam oczko i sznurki.

I fixed the eyelet and added the cords.







A tutaj możesz obejrzeć film :

Here's how you can see the video here:




Thank you for your visit :-)



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...