2019/09/08

#61 - CYKLICZNE SZYDEŁKO: Ozdobne szydełkowe kamienie / Crochet stones

Witajcie Kochani! / Hello crafty friends!

Wakacje szybko zleciały,
ale z pewnością powstało u Was wiele ciekawych projektów. 
Pochwalcie się koniecznie w komentarzu co tam wydziergałyście. Z przyjemnością Was odwiedzę. 
Holidays flew quickly, but I believe that you might have made a lots of interesting projects.

Założę się, że większość z Was, albo przynajmniej połowa ;) 
przynosi do domu różne rzeczy ze spacerów, zwłaszcza w wakacje ;) 
a potem zastanawia się co z nich zrobić... 
albo już macie konkretny plan i właśnie idziecie na spacer w celu poszukiwań odpowiedniego obiektu. 
Patyki, kamyki, ptasie piórka...

Ja tak miałam w przypadku tych właśnie kamieni. 


I bet most of you, or at least half ;)
brings to home various things from walks, especially during the holidays ;)
and then wonder what to do with them ...
or you already have a specific plan or you are ready for going for a walk to look for the right objects such as  Sticks, stones, bird feathers ...




Już dawno chciałam zrobić takie ozdobne kamyki, które mogą służyć jako trzymaki do papieru, albo być po prostu ładną dekoracją. 
I wanted to make them for a long time, which can be used as paper holders, or just be a nice decoration.

Wybrałam się w tym celu w specjalne miejsce,
gdzie właśnie wybór kamieni jest niezliczony! 
Jedna z plaż niedaleko od miejsca gdzie mieszkam pokryta jest wyłącznie kamieniami. 
I went to a special place for this purpose, where the choice of stones is countless!
One of the beaches not far from where I live is covered only with stones.
Plaża w Bray 



...i udało mi się znaleźć kilka fajnych kamieni.. mniej więcej równych kształtów w miarę płaskich, dokładnie takich jak potrzebowałam.
...and I was able to find some nice stones ... rough finish, even shapes, quite flat, exactly as I needed. 



No to teraz zaczyna się najfajniejsza robota ;) 

Robimy na szydełku, różne kwiatuszki, gwiazdki itp.. które będą środkami w naszych kamieniach... 

Well, now the coolest job begins;)
We make crochet, various flowers, stars, etc .. which will be the means in our stones ...


...a teraz to już wszystko zależy od naszej inwencji twórczej co i jak zrobimy. Mogą być różne pajęczynki, plecionki dookoła, wachlarzyki i co tam tylko będziecie chcieli. 

... and now it all depends on our creativity and what we will do. There can be various cobwebs, braids all around and whatever you want.







Moje kamienie spełniają funkcję iście dekoracyjną.. 
a Wasze?

My stones have a decorative function ...

and yours?











Zapraszam Was do wspólnego dziergania. 
Wrzucajcie Wasze szydełkowe kamyki, z przyjemnością je oglądnę.. a może coś innego ozdobiliście szydełkowym wzorem.. jakiś patyk znaleziony na spacerze, muszelkę, albo jeszcze coś innego..?? Pochwalicie się???

I invite you to crochet together.
Throw in your crochet stones, I will be happy to watch them... or you may like to decorate  somethinge else with a crochet pattern .. some stick found on a walk, a shell, or something else .. ?? 
Will  you make one ???

***

Jeszcze mam małe ogłoszenie w związku z coraz mniejszym zainteresowaniem Cykicznym Szydełkiem oraz brakiem zgłoszeń w ciągu wakacji projektów na Cykliczne Szydełko, będą jeszcze dwa tematy szydełkowych zajęć (październik i listopad)
a od stycznia 2020 rozpoczniemy trochę inną formę zadań tych zajęć.

Już wkrótce wszystkiego się dowiecie żebyście mieli czas na przygotowania ;) 
Mamy nadzieję że wówczas się przyłączycie do wspólnego dziergania ;) 

***

Pozdrawiam serdecznie
Magdalena

***


5 comments:

  1. Świetnie to wygląda, ale muszę szczerze wyznać, że zupełnie mnie nie ciągnie do takiego ozdabiania 😊

    ReplyDelete
  2. Szydełko to zupełnie nie moja bajka, ale kamyczki wyglądają bajecznie :)

    ReplyDelete
  3. Kamyczki świetnie Ci wyszły , bardzo klimatyczne :) Jak na nie patrzę to jakbym na urlop wróciła :)
    Ja w wakacje jakoś nie miałam czasu na szydełko. Trochę na urlopie dziergałam i to wszystko.

    ReplyDelete
  4. Świetnie ubrane kamyczki :) W mojej okolicy jakieś patyki, nawet gałęzie bym znalazła, ale większe kamienie od żwiru, no nie wiem..
    W wakacje to wyłącznie czytałam książki i haftowałam zakładki :) Jednak może pomysł skradnę;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ciekawie wygladaja :) no i płaza usłana kamyczkami wyjątkowa :):):)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...