2020/08/08

#8 CAL2020 - CYKLICZNE SZYDEŁKO / ROCZNY KOCYK POGODOWY - sierpień / cykl pod patronatem KOKONKI.pl

Witajcie Kochani.

Dziś 8 sierpnia.
Mamy więc za sobą ponad 7 miesięcy dziergania naszych kocyków pogodowych. Mam nadzieję, że jeszcze nie jesteście zmęczone codziennym  wykonywaniem kwadracików lub paseczków do swoich projektów. 

Już na wstępie chciałabym pogratulować wytrwałości w kontynuacji naszego wyzwania. 

BRAWO dla wszystkich uczestniczek naszej zabawy! 
Jesteście niesamowite!!! 






Tutaj tylko przypomnienie zasad naszej zabawy  >>POSTU tutaj<<.

***
Przejdźmy do podsumowania naszego ostatniego miesiąca.

***

MAGDALENA
No i u mnie niestety kocyka nie przybyło ani kawałek.. choć skrupulatnie spisywałam temperaturę to wciąż z powodu braku włóczki jak i mojego urlopu oraz kwarantanny którą muszę aktualnie odbywać nie byłam w stanie uzupełnić mojego kocyka :( 
Mam nadzieję że w przyszłym miesiącu nadgonie. 
Włóczka już zamówiona - idzie do mnie paczka,
 wiec bedę nadrabiała zaległości. 

***
BOGUMIŁA
Lipiec pomimo wakacji owocował u mnie natłokiem pracy. Udało mi się jednak troszkę nadrobić zaległości z poprzednich miesięcy i obrobiłam dużą ilość śnieżynek czarną włóczką. Jak sami widzicie na zdjęciu zostało jeszcze kilkanaście do wykończenia. W związku z tym umieszczam 2 zdjęcia wykonanej przeze mnie pracy.
Na pierwszym postępy pracy do dnia 7 lipca.



Kwadraciki do mojego kocyka od 8 lipca do 7 sierpnia.
Te są już pięknie obrobione. Zapewniam, że we wrześniu wszystkie będą wykończone i połączone w całość.



***

Partonem oraz sponsorem naszego cyklu jest sklep KOKONKI.pl






Ci, którzy ukończą kocyk rozpoczynając go razem z nami 
i pokazując nam swoje postępy 
otrzymają od naszego sponsora:

- dla osoby która będzie z nami się bawiła przez cały rok i zostanie przez Nas wyróżniona
bon o wartości 200 zł na zakupy włóczek. 
(warunek - pokaże nam postępy z każdego miesiąca) 

- dla wszystkich osób które wytrwają z nami do końca i zrobią swój kocyk, nasz sponsor KOKONKI.pl przekaże:
bon o wartości 50 zł na zakupy w sklepie. 
(warunek - pokaże nam postępy z przynajmniej 8 miesięcy - czyli np. niekoniecznie comiesięczne wpisy - bo można opuścić 4 z 12)

A jeśli potrzebujecie materiałów na Wasze kocyki to możecie je zakupić w sklepie www.kokonki.pl 

z 10% rabatem. 

Wystarczy że do nas napiszecie na @,

a wyślemy Wam kody rabatowe! 

uzyskacie wówczas zniżkę na włóczki

jednokolorowe * 
- włóczki ombre i kolorowe *
(Kod rabatowy można użyć tylko jeden raz w miesiącu dla zalogowanych użytkowników)

 ZAPRASZAMY DO WSPÓLNEJ ZABAWY!

***
Przypomnijmy sobie zatem Wasze postępy z minionego miesiąca ;)

stan kocyka na 8 lipca 2020


CZARNA DAMA
stan kocyka z dnia 8 lipca 2020

stan zakładki z dnia 8 lipca 2020

stan kocyka na dzień 8 lipca 2020


stan kocyka na dzień 31 lipiec 2020

Akrimeks
stan kocyka za lipiec

brak

Mięta
stan kocyka na 10 lipca 2020



SmaszKa made
stan kocyka na lipiec 2020

brak
***

Życzymy Wam powodzenia
no i szydełka w dłoń!



Pokażcie nam o ile powiększyły się Wasze kocyki od naszego ostatniego spotkania ? 

Do dzieła! 

Linkujcie Wasze postępy poniżej! 
Linky Tools otwarte jest przez cały miesiąc, więc spokojnie możecie nadrobić Wasze postępy w dzierganiu kocyków i pochwalić się nimi tutaj. 
Macie cały miesiąc na linkowanie!
Czekamy na Wasze kocyki!

***


4 comments:

  1. Ja niestety od czerwca nie miałam kompletnie czasu na kocyk... Teraz jeszcze były wyjazdy i zaprawy, no i prace w ogrodzie. Może na jesień nadrobię zaległości.

    ReplyDelete
  2. Superowe te kocyki. Oj rosną z miesiąca na miesiąc.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...