2020/08/25

TUTORIAL - Kartka z papierowymi kwiatkami

POZIOM TRUDNOŚCI / LEVEL- ŁATWY /EASY

Witam Kochani!

 Moja przygoda z DIY powoli dobiega końca. Jest to mój ostatni tutorial dla Was i dlatego  chciałabym się z Wami podzielić tym, co najbardziej lubię, czyli skrapowanie. Pokaże Wam jak zrobić kartkę z użyciem papierowych kwiatków z poprzedniego tutorialu, który znajdziecie Tutaj





Do zrobienia tej kartki użyłam 

- bazę o wymiarach  12,7cm x 17,8 cm ( 5"x7")

- 2 różne papiery skrapowe 

-tusze typu distress 

- przyrząd do poszarpania brzegów papieru,ale można też użyć nożyczek

- radełko do zrobienia przeszyć

-koronka

- różnego rodzaju kwiatki pasujące do papieru ,w tym 2 według poprzedniego tutorialu 

- listki i motylki wycinane z arkuszy 

-kawałek gazy

- sznurek lniany

- sypki brokat

-klej i dystanse



Sposób  wykonania :

Wyciełam 3 kawałki papieru o wymiarach :
12,2 cm x 17,3 cm 
11,2 cm x 16,3 cm
5cm x 16.3 cm 

Brzegi wszystkich papierów  poszarpałam a następnie potuszowałam ( jasny papier fioletowym tuszem a  kolorowy takim szaro-niebieskim)


Pierwszy papier przykleiłam na płasko ,a ten drugi ( nieco mniejszy ) na dystansie i lekko po skosie 


Na środku przykleiłam koronkę, a po lewej stronie zachodzący na nią  ostatni kawałek papieru, również na dystansie.


Po lewej stronie tworzę kompozycję kwiatową zaczynając od listków i pokolorowanej tymi samymi tuszami gazy.


Dodałam jeszcze kilka listków ,kwiatki z papieru (łącznie z tymi,co robiłam na poprzednim tutorialu) oraz biały lniany sznurek. Brzegi kwiatków przetarłam tym szaro-niebieskim tuszem, którego używałam wcześniej.


Kompozycję uzupełniłam jeszcze malutkimi kwiatkami z foamiranu i pojedyńczymi listkami tam,gdzie ich brakowało.


Na sam koniec dodałam troszkę brokatu, napis i motylki.

A taki jest efekt końcowy kartki( w nieco lepszym świetle) Do góry będzie jeszcze jeden napis ,ale nie chciałam zepsuć niespodzianki solenizantowi 😊




Mam nadzieję, że tutorial  Wam się spodobał.
Cieszę się, że mogłam dla Was tworzyć i życzę Wam wszystkim samych radosnych,
kreatywnym dni, ale przede wszystkim zdrówka 😊

Trzymajcie się!
Pozdrawiam
Julia

2 comments:

  1. Piękna kartka i fajny tutorial. Wydaje sie że stworzyć taka kartkę jest bardzo łatwo, a jednak trochę pracy trzeba w nią włożyć :)

    ReplyDelete
  2. Fajnie zobaczyć proces twórczy :).

    Kartka jest śliczna :).

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...