2020/08/23

WAKACYJNA FOTO ZABAWA - U mnie też jest pięknie! - POMNIKI / MONUMENTY / KAMIENIE PAMIĄTKOWE

Witajcie!

Dziś już ostatni tydzień naszej FOTO ZABAWY.
Cieszę się że pokazaliście nam już tyle cudownych miejsc,
które warto zobaczyć, odwiedzić i spędzić miło czas.

Dlatego na sam koniec zostawiłam taki troche wymagający temat
i może sprawić co poniektórym trochę problemów.
Ale tak świetnie sobie radziliście przez te tygodnie,
że wierzę że podołacie i tym razem.

Na sam koniec naszej zabawy będziemy fotografować:

 POMNIKI / MONUMENTY / KAMIENIE PAMIĄTKOWE /RZEŹBY 


Aparaty w gowości?
No to zobaczcie jak to wygląda najpierw u mnie.

***
W Dublinie praktycznie na każdym kroku można zobaczyć jakiś monument,
postacie wykute z brązu czy pomniki..
Jest tego naprawdę dużo, ale pokaże Wam tylko kilka.

Uwielbiam fotografować figury postaci, których tutaj nie brakuje.







W Phoenix Parku znajduje się olbrzymi monument Wellingtona.
Ta konstrukcja ma 62 metry wysokości, co czyni ją największym obeliskiem w Europie.



A tutaj pomnik przyrody który powstał wyrzeźbiony w drzewie,
które zostało trafione kiedyś przez piorun.
Niesamowicie wygląda ono na żywo.



W samym centrum Dublina znajduje się "The Spire of Dublin" - tzw.szpila bądź szpica, ktora jest charakterystycznym punktem spotkań oraz punktem orientacyjnym zwłaszcza dla nowych mieszkanców czy turystów.
The Spire of Dublin – to potężny, 120-metrowy monument ustawiony dla uczczenia nowego tysiąclecia. Monument był stawiany w okresie od grudnia 2002 do stycznia 2003 i stoi w miejscu gdzie wcześniej stała kolumna Nelsona na O’Connell Street w Dublinie stolicy Irlandii.




***
A teraz czekam na Wasze pomniki. 


***
PS: wybaczcie to opóźnienie.. nie wiem co się stało że wpis nie opublikował się na czas.
Dziękuje za czujność naszym czytelnikom oraz kontakt i informacje.





5 comments:

  1. O raju.... to mnie zagielas 😬 ale dzieki za ciekawa wędrówkę po Irlandii 😀pozdrawiam !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agatko wierzę w Ciebie że dasz rade i tym razem. I choć temat możey wydaje się trudny to na pewno coś znajdziesz wartego uwagi :) Pozdrawiam i czekam na Twoje zdjęcia.

      Delete
  2. Rzeczywiście, sama już zwątpiłam czy to może już koniec tej świetnej zabawy. Temat wymyśliłas niezły, zagięłaś chyba wszystkich.
    Ja to obstawiałam, że na koniec dasz wolną rękę i pozwolisz zamieścić coś od siebie. Ale mam już parę pomysłów na to końcowe wyzwanie. Pozdrawiam.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...