2016/03/15

#3 - GOŚCINNE WYSTĘPY - Wielkanocny zajączek.

Witajcie Moi Drodzy. 

Mamy zaszczyt ponownie gościć na naszym blogu Anitę, która przygotowała dla Was kursik  - Wielkanocnego Zajączka - nakładkę na jajko. 

Zapraszamy. 




Witam serdecznie. 
Miło mi gościć na blogu "DIY...czyli Zrób TO sam"

Z przyjemnością zaprezentuję dziś DIY na 
Wielkanocnego Zajączka - nakładkę na jajko.  

Mam nadzieję, że mój pomysł się spodoba i go wykorzystacie:)

WIELKANOCNY ZAJĄCZEK - NAKŁADKA NA JAJKO



Potrzebujemy: 
  • kartkę z bloku technicznego
  • dwustronną taśmę klejącą 
  • sznurek jutowy
  • nożyczki
  • klej na gorąco
Dodatkowo do dekoracji według uznania:
  • płatek kosmetyczny lub kawałek materiału
  • oczka ruchome lub inne
  • muszkę, kokardkę
  • koralik
  • włosie ze szczotki lub rafia, wszystko to, co nada się na zrobienie wąsów
  • igłę
  • nitkę
Gdy już wszystko mamy, przystępujemy do pracy. 












Teraz przystępujemy do wykończenia i ozdobienia zajączka. Pozostawiam to Waszej inwencji. Ja zrobiłam w ten sposób. Przykleiłam sztuczne oczka, z płatka kosmetycznego  przy pomocy igły z nitką zrobiłam mordkę. Do niej doszyłam koralik, jako nosek oraz wąsy ucięte ze szczotki. Dodatkowo, aby zając był nieco bardziej elegancki dokleiłam klejem na gorąco kokardkę jako muszkę:)

Zajączek Wielkanocny gotowy!






***************************

Powodzenia w tworzeniu Waszych zajączków. Pochwalcie się w komentarzach jak tylko je zrobicie. 




|| FACEBOOK ||  INSTAGRAM ||  PINTEREST ||


4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...