2017/11/25

TUTORIAL: Obrazek z efektem lustra

Witajcie.
Dziś zapraszam do zrobienia obrazka w stylu retro - z efektem lustra




Będzie nam potrzebne:
- Ramka
- Efekt lustra do szkła lub plastiku (w zależności od tego, jaka w ramce jest szybka)
- serwetka z wybranym motywem lub papier ryżowy
- klej do decoupage'u
- biała i niebieska farba akrylowa
- brokat srebrny
- szablony
- taśma, nożyczki, koronka, pędzelek gąbkowy, klej wikolowy



Bierzemy sobie ramkę - ja wzięłam z IKEI z plastikową szybką

Wyciągamy plastikową szybkę i chlapiemy ją delikatnie efektem lustra do plastiku (lub w przypadku zwykłej szyby preparatem do szkła)

Następnie wybieramy wzór i wydzieramy go - ja wybrałam motyw z serwetki z dziewczynkami

Przykładamy motyw warstwą z nadrukiem do dołu i nakładamy na niego klej

Teraz zamalowujemy motyw białą farbą, by wzór się "ujawnił"


Przyklejamy do szybki wybrane szablony i nakładamy na nie farbę - ja użyłam białej i niebieskiej pastelowej (zmieszane z bieli i niebieskiego)

Następnie nieco chlapiemy szybkę niebieską farbą

 Dodałam jeszcze jeden szablon - tym razem na dole i napis, więc pamiętajcie, by było to lustrzane odbicie! Wszystko robimy "odwrotnie"!


Teraz sypiemy brokat - delikatnie w niektórych miejscach


Na całość nakładamy efekt lustra ponownie


Odwracamy obrazek i na wierzchniej stronie robimy ramkę z koronki, którą przyklejamy za pomocą kleju - ja użyłam kleju wikolowego


Gotowe



Pozdrawiam: Aga

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...