2017/11/08

PODSUMOWANIE X-edycji CYKLICZNEGO SZYDEŁKA

Witajcie Moi Drodzy! 

Podczas X-edycji naszej zabawy w Cyklicznym Szydełku
powstało wiele fantastycznych prac. 
Zresztą jak zawsze ne zawiedliście mnie tutaj. 
A śnieżynki wg projektu naszej Gościnnej Projektantki-Olki,
które były do wykonania w ostatnim czasie cieszyły i wciąż cieszą się ogromną popularnością!


A zatem przypomnijmy sobie co robiliśmy przez te ostatnie 2 miesiące. 




**********

Wszyscy którzy wzięli udział w naszej zabawie mają szansę na nagrodę jaką jest bon o wartości 25zł wraz z wysyłką, od naszego sponsora KREATYWNA JA

***
To teraz przejdźmy do losowania...

W zabawie wzięło udział 17 osób, z czego niektóre zgłaszały projekty na każde nasze zajęcia.

Każdemu został przydzielony numer wg kolejności zgłoszeń.

A szczęśliwcem który otrzymuje nagrodę
zostaje osoba z numerkiem...



GRATULACJE!!!

Prosimy o kontakt w celu odbioru nagrody. 

A już jutro zapraszamy Was na kolejne zajęcia Cyklicznego Szydełka w nowej odsłonie! 
Zapraszam do wspólnej zabawy 
i dziękuje że jesteście z nami. 

Pozdrawiam serdecznie 

7 comments:

  1. Gratuluję zwyciężczyni, a ja postaram się częściej wziąć udział w Waszych zabawach :)

    ReplyDelete
  2. Gratulacje dla szczęściary a ja dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Gratuluję Zwyciężczyni :)
    Choć przyznam, że sama czuję się wygrana - nauczyłam się robić śnieżynki (podstawy szydełkowania znałam) ale pierwszy raz zrobiłam śnieżynki, które są łatwe, śliczne, śnieżynkowe :) Dziękuję!

    ReplyDelete
  4. I ja sie przyłączam do gratulacji:) świetna zabawa!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...