2017/08/27

#7/7 Zrób/ Załóż/ Zachwycaj - Wakacyjna przypinka

Witam serdecznie,

dzisiaj już nasze siódme i ostatnie niedzielne spotkanie
w wakacyjnej zabawie biżuteryjnej.

W każdym odcinku naszego cyklu staramy się zaprezentować
ciekawą technikę i możliwości tworzenia ładnych ozdób.
Ja jestem zwolenniczką oryginalnych rozwiązań  
w których wykorzystuję niestandardowe materiały
- zapraszam wszystkich na krótki kursik, w którym pokażę
co można zrobić z użyciem ... zamków błyskawicznych.







ZAPRASZAM!






Potrzebne materiały:


 - zamek błyskawiczny metalowy (opcjonalnie plastikowy),
- różnego rodzaju koraliki modułowe,
- nieduży kawałek filcu,
- igła, nici, pasta Inka Gold niebieski metalik
- agrafka, haftka bieliźniana


 Pracę zaczęłam od wykonania poglądowego szkicu
mojej przypinki . Następnie odcięłam potrzebny
kawałek rzemienia, zamknęłam go z jednej strony
dopinając końcówkę biżuteryjną  i na tak przygotowany
 szkielet nawlekałam koraliki modułowe i kółka montażowe.
Tak powstał tułów ważki, zakończyłam go doszywając złote
oczka z koralików i czułki z rozgiętego elementu haftki bieliźnianej.



Do stworzenia swojej pracy wybrałam zamek metalowy.
Nożyczkami rozcięłam taśmę w miejscu, gdzie 
znajdują się ząbki, zostawiłam tylko ten wąski pasek
z ząbkami,  pozostałą część taśmy odrzuciłam.


Pasek z ząbkami dzielę na cztery części, ich długość
 jest dostosowana do wielkości skrzydeł ważki,
dwa elementy są dłuższe, dwa nieco krótsze.



 Formuję skrzydełka i zszywam.


Górne skrzydełka powinny być trochę
większe od dolnych, przymierzam i doszywam 
elementy do tułowia. 


Od spodu podszyłam przypinkę kawałkiem filcu,
do którego przymocowałam agrafkę.




 Na koniec podkolorowałam całą
pracę metaliczną pastą Inka Gold.




Ważka pięknie prezentuje się na jasnym,
koronkowym szalu, może być również
uroczą ozdobą ronda kapelusza, czy torby plażowej, 
można nią spiąć pareo na plaży , narzutkę czy sweterek
gdy nastanie wieczorny lub jesienny chłodek.

Dla przypomnienia: tutorial to jedynie inspiracja.

Możecie zrobić go krok po kroku, lub wykonać dowolny
projekt biżuteryjny wg własnego pomysłu. 

Zapraszam serdecznie do wspólnej zabawy na naszym blogu,
pokażcie z czego Wy robicie swoje piękne prace :-)

*******************

A teraz przejdźmy do wyróżnienia biżuterii zgłoszonej w ostatnim tygodniu. 

Projekt który zostaje nagrodzony 20% rabatem na zakupy w sklepie manzuko.com, należy do:  

Karoliny - Bawełniane niteczki


Gratulujemy!!! 

Od naszego sponsora otrzymujesz bon rabatowy 
z 20% zniżką na zakupy w sklepie http://manzuko.com 


Bardzo proszę o kontakt w celu odebrania kodu rabatowego w ciągu 5 dni od dnia dzisiejszego.
Jeśli wyróżniona osoba nie skontaktuje się z organizatorem w wyznaczonym terminie,
nagroda przepada zgodnie z zasadami naszego REGULAMINU punkt 4.2. 
 


*************

Każdy kto zgłosi minimum 4 projekty w ciągu całego trwania naszej zabawy (16 lipiec - 27 sierpień), ma szansę na zdobycie nagrody głównej jaką jest 50zł bon na zakupy w sklepie naszego sponsora http://manzuko.com 



Jak również 10% na zakupy w sklepie 



oraz wszyscy którzy zgłoszą swój projekt w tym tygodniu mają szansę na zdobycie 20% rabatu na zakupy w sklepie http://manzuko.com 
(nagroda przydzielona zostanie przy zgłoszeniu conajmniej 5 różnych projektów) 

Pozdrawiam Wszystkich cieplutko,

Inka-art




7 comments:

  1. Inko - po pierwsze- jestem zachwycona Twoją broszką!!!! Brak mi słów!!!!!!!!! POmysł z inką- gold- rewelacja, nie mam tej pasty, ale na pewno kiedyś kupię!!! Wyzwanie chyba najtrudniejsze, jak dotąd, ale wspaniałe!Nigdy nie robiłam niczego z zamka, ale jak obiecałam, nie będę się poddawać :-D
    tylko zamki trzeba kupić....Buziaki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Ewcia - tak więc trzymam Cię za słowo i czekam z niecierpliwością na Twoją propozycję. Jeszcze tylko taka mała rada dla Ciebie, jeśli zdecydujesz się faktycznie na zamek - igła do szycia między ząbkami zamka metalowego musi być jak najcieńsza i dobrze by było założyć sobie naparstek na palec! :-) No to do dzieła Kochana. Życzę świetnej zabawy przy tworzeniu i ślicznego efektu ;-) Pozdrawiam!

      Delete
  2. Cuuuudowna Praca !!! :))) Niesamowity efekt !!! :)) Baardzo mi sie podoba :) Ja niestety nie robie bizuterii ,moze kiedys :))) Bede musiala pamietac o Twoim kursiku Dziekuje :)) Pozdrawiam Cieplutko :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło, dziękuję - ja na co dzień też nie zajmuję się tworzeniem biżuterii ale dzięki takim miejscom jak DIY - poszerzam swoje umiejętności o nowe techniki i staram się tworzyć biżutki na miarę możliwości i warsztatu, w którym na razie brak profesjonalnego, jubilerskiego sprzętu:-) Zachęcam Cię do popróbowania swoich sił w tej dziedzinie, myślę że spodoba Ci się tak bardzo, jak mnie. Pozdrawiam gorąco :-)

      Delete
  3. Fantastyczna ta ważka! Niesamowity pomysł! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Daga :-) i zapraszam Cię serdecznie do wspólnego tworzenia - to już niestety ostatni tydzień naszej biżuteryjnej zabawy - szybko zleciał nam ten czas, za szybko. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Delete
  4. Cudna ta Twoja wazka ach jak ja uwielbiam wazki:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...