2017/08/10

#38 CYKLICZNE SZYDEŁKO - dowolny wakacyjny projekt

Witajcie w kolejnym specjalnym wydaniu wakacyjnego Cyklicznego Szydełka.

Przyznam szczerze, że myślałam, że zgłosicie dużo więcej "niedokończonych projektów" w poprzednim miesiącu. 

Czyżbyście wszystkie wykończyli na czas..? 
Jeśli tak to Wam gratuluję! 

Bo ja ciągle coś zaczynam, potem to odkładam i czekają one w kolejce na wykończenie...
tak że można spokojnie to nazwać "niekończącą się robótką" ;) 

Długo zastanawiałam się nad kolejnym tematem naszego szydełkowego cyklu.

Skoro mamy cały miesiąc przed sobą powinno to być coś co nam trochę czasu zajmię, 
jednak z drugiej strony wakacje wciąż trwają i choć już jesteśmy na półmetku to może coś uda się Wam jeszcze zdziałać w tym okresie.

Z pewnością niektórzy mają sporo przygotowań przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego,
by wyszykować swoje pociechy, 
jak również wakacje i urlopy dobiegają końca i trzeba zająć się obowiązkami codziennymi. 

Dlatego w tym miesiącu zdecydowałam, że każdy ma jeszcze szanse na przygotowanie "dowolnego wakacyjnego projektu" szydełkowego. 





Możecie zrobić co chcecie i zgłosić tutaj. 
Pamiętajcie by projekt kojarzył się z wakacjami no i musi to być projekt szydełkowy. 

No to zabierajcie się do pracy. 
Macie na to cały miesiąc, bo na wasze prace czekam do 7 września 2017. 

Przypominam jeszcze o nagrodzie jaką jest zestaw 3 dowolnie przez Was wybranych włóczek YarnArt JEANS, ufundowany przez naszego sponsora - KREATYWNA JA 





Więc jeśli braliście udział w poprzednim miesiącu w naszej zabawie "niedokończony projekt" obowiązkowo zgłoście się do zabawy żeby zgarnąć nagrodę! 

No to zaczynajmy.. 

***

Ja zrobiłam wakacyjną bransoletkę w morskich kolorach, która cudownie komponuje się z moim wakacyjnym kostiumem.. (ale tego już Wam nie pokaże ;) )

Powiem tylko że planuje jeszcze zrobić kilka takich bransoletek, którymi zamierzam obdarować  koleżanki,
z którymi wybieram się w przyszłym tygodniu na pare dni do Portugalii pożegnać sezon wakacyjny :) 




Z jednej strony pętelka ...



a z drugiej guziczek ... 




To teraz Wasza kolej! 

Możecie zrobić takie bransoletki,
ale może też udziergacie jakieś torby, plecaczki, siateczki które pełne będą wakacyjnych pamiątek,
 jakieś szydełkowe chusty, które będą chroniły wasze ramiona przed promieniami słonecznymi.. i wiele innych.. 

Wierzę że wymyślecie fantastyczne wakacyjne projekty którymi zaskoczycie mnie tutaj :) 

Czekam niecierpliwie!

***
Pozdrawiam Was serdecznie i życze udanych wakacji!!! 

Buziaki,
Majalena 



*************


6 comments:

  1. Mam tylko pytanie czy do pracy wykonanej na szydełku zaliczacie tylko te z wykorzystaniem nici i stworzeniem plecionki, czy sznury koralików toho wykonane na szydełku też się zaliczają?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akurat w tym projekcie jest wszystko dozwolone co zostało wykonane za pomocą szydełka. Zapraszam serdecznie!

      Delete
  2. Skoro to już 38 edycja to w takim razie postanowiłam się zapisać :)

    ReplyDelete
  3. Może się wyrobię ;) tyle zaczętych drobiazgów... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest jeszcze troszke czasu.. wiec mam nadzieję że zdążysz :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...