2018/12/10

PAPIEROWO: Kartka wg mapki

Witajcie,

Święta Bożego Narodzenia tuż, tuż dlatego dzisiaj popracujemy z mapką.
Mapka to taki gotowy przepis na kartkę, wystarczy posklejać elementy tak, jak na mapce i kartka gotowa. Oczywiście do naszego przepisu możecie zawsze dodać własne dodatki  lub wykorzystać tylko jej część :) 

 Serdecznie zapraszam!

Do wykonania kartek potrzebujemy:
- klej typu "magic"
- nożyczki
- masa strukturalna śnieg
- brokat
- sizal
- gotowa baza luz zrobiona
- papier ozdobny
- wstążki lub sznurek.

Kartkę zrobimy wg mapki mojego autorstwa.



Ja użyłam gotowej bazy kartki.
Możecie same zrobić bazę np. z kolorowych kartek bloku technicznego.

Z wybranego papieru scrapowego lub kolorowego wycinamy kwadrat mniejszy od bazy o 5mm w zależności od wielkości bazy. Ja pracuję na bazie 3,5x13,5cm.
Użyłam papierów firmy AltairArt.
Krawędzie możecie postrzępić lub zaokrąglić.


Z drugiego papieru dopasowanego kolorystycznie wycięłam cztery kwadraty o boku 5cm i postrzępiłam nożyczkami.

Następnie podkleiłam ścinkami z tekturek i nakleiłam na bazę.


Na element kołowy z mapki wykorzystałam tekturkę ażurową bombki, którą podkleiłam papierem w gwiazdki.


Następnie bombkę przykleiłam na kartkę dodając naokoło zielony sizal.  

Dodałam kokardkę ze sznurka.

Bombkę w niektórych miejscach ośnieżyłam śniegową masą strukturalną i oprószyłam brokatem.

Dodałam napis i kartka gotowa :)




Mapka jest uniwersalna możecie przy jej użyciu stworzyć kartkę na różne okazje nie tylko na Boże Narodzenie ;)

Zatem do dzieła! Na Wasze kartki czekamy do 9 stycznia 2019r.

Czekam z niecierpliwością na Wasze papierowe prace :)
Linkujcie je poniżej,
z przyjemnością Was odwiedzę i zobaczę co Wy stworzyłyście z papieru!

***
Od stycznia 2019, sponsorem tego cyklu będzie ITD Collection - www.itdcollection.com i fantastyczne nagrody!

Za udział w tym mapkowym cyklu PAPIEROWO
mamy dla Was przydasiową nagrodę, którą ufundowała Majalena. Nagroda zostanie przyznana przy ilości co najmniej 10 zgłoszonych projektów. 


ZAPRASZAM do wspólnej zabawy. 




27 comments:

  1. Bardzo fajnie przygotowany tutek :) super mapka, na pewno z niej skorzystam :)

    ReplyDelete
  2. Oooo a ja nie dalej niż wczoraj robiłam podobną, ale bez napisu. Jak tylko czas pozwoli to chętnie dołączę do zabawy.

    ReplyDelete
  3. Świetna mapka, świetny kursik a że lubię kartki wg mapki to i mnie nie zabraknie :-)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Aniu :) Już czekam na Twoją karteczkę :)

      Delete
  4. Świetna kartka i bardzo fajnie pokazane jak pracować z mapką :)

    ReplyDelete
  5. Ooo... Może i ja dołączę do zabawy.

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Tak, pomysł niejednokrotnie to najważniejszy składnik :)

      Delete
  7. super karteczka wkrótce pokażę swoje:)

    ReplyDelete
  8. Dlaczego ,,zgubiłam,, ten kurs na tą kartkę? Jak dobrze, że jest jeszcze czas.
    Trochę papierów mi zostało, sizalu jeszcze nie znalazłam (robiąc czekoladowniki szukałam), z elementem kołowym może być problem ale sznurek mam (hura) ... dobra, żartowałam.
    Chętnie zrobię podobną kartkę wg Twoich wytycznych.

    Dosiego Roku!

    ReplyDelete
  9. Ale super. Mapki to moja zdecydowanie słaba strona bo do tej pory zrobiłam aż sztuk 1 w ten sposób 😂 ale ta bardzo mi sie podoba. Pozdrawiam i postaram sie dołączyć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spróbuj :) ja też nie lubiłam mapek, ale po którejś polubiłam :) za to nie lubię bingo ;) każdy z nas ma to co lubi i czego nie lubi :)

      Delete
  10. Nie wiem jak to się stało, ale zrobiłam karteczkę bez dodatkowej motywacji.
    Pozdrawiam:))

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...